Gjest Leel@ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Åssen kan jeg ringe hjem til han gamle behandleren min når jeg ikke har hustlf,og han jobbet på VOPP som er et offentlig hjelpeapparat? Jeg ringte til kontoret hans! Hvordan det,og hvorfor spør du om det? Hvordan skal jeg vite at du ikke har hustelefon? Nei jeg bare spurte jeg, var vel litt nysgjerrig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111787-psykologen-p%C3%A5-ferie/page/2/#findComment-667302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svar til Leel@ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvordan skal jeg vite at du ikke har hustelefon? Nei jeg bare spurte jeg, var vel litt nysgjerrig. Unnskyld,skrev litt feil.Jeg mente å si at jeg ikke har hustlf nr hjem til behandleren min og bare til kontoret hans. Selv så har jeg hustlf hjemme jeg. Hvorfor er du nysgerrig på det da?Det må da vel være en grunn til det,fordi man er da ikke bare nysgerrig uten å ha noen spesiell grunn for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111787-psykologen-p%C3%A5-ferie/page/2/#findComment-667592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leel@ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Unnskyld,skrev litt feil.Jeg mente å si at jeg ikke har hustlf nr hjem til behandleren min og bare til kontoret hans. Selv så har jeg hustlf hjemme jeg. Hvorfor er du nysgerrig på det da?Det må da vel være en grunn til det,fordi man er da ikke bare nysgerrig uten å ha noen spesiell grunn for det. Ja ok, da blir det noe annet ja, hvis du ikke har hustelefon r hans. Min psykolog står forresten oppført i telefonkatalogen, så jeg tenkte at du kanskje hadde funnet din behandlers nr der. Nei tror jeg er litt nysgjerrig fordi psykologen min aldri har sagt at jeg kan ringe ham om det er noe. Jeg må liksom bare ta til takke med de timene jeg får. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111787-psykologen-p%C3%A5-ferie/page/2/#findComment-668153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svar til Leel@a Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja ok, da blir det noe annet ja, hvis du ikke har hustelefon r hans. Min psykolog står forresten oppført i telefonkatalogen, så jeg tenkte at du kanskje hadde funnet din behandlers nr der. Nei tror jeg er litt nysgjerrig fordi psykologen min aldri har sagt at jeg kan ringe ham om det er noe. Jeg må liksom bare ta til takke med de timene jeg får. Hvorfor skal jeg slå opp i tlf.katalogen for å finne nr. hjem til ham på VOPP?Jeg har da ikke noe grunnlag for det jeg.Dessuten så virket det jo nesten som om du trodde at jeg var en manipulerende person i og med at du var inne på den tanken..... Det er ikke det at jeg er utakknemlig for disse timene som jeg har fått. Det er bare det at jeg sliter en del og har også mye behov for å ha noen å snakke med også utenom tidene i og med at jeg møter så mye mot gang.Føler jo at jeg er svært fortvilet og frusterert over min egen situasjon.Det er jo derfor jeg har ringt en del ganger ned på VOPP..... Videre så har mine foreldre og andre folk ment på at behandlingen som jeg har fått tidligere på VOPP ikke har hatt noen innvirkning på meg.Dem mener på at jeg antageligvis har blitt feildiagnostisert og har fått feil behandling siden jeg ikke har blitt noen hakk bedre av problemene som jeg sliter med.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111787-psykologen-p%C3%A5-ferie/page/2/#findComment-668420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leel@ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hvorfor skal jeg slå opp i tlf.katalogen for å finne nr. hjem til ham på VOPP?Jeg har da ikke noe grunnlag for det jeg.Dessuten så virket det jo nesten som om du trodde at jeg var en manipulerende person i og med at du var inne på den tanken..... Det er ikke det at jeg er utakknemlig for disse timene som jeg har fått. Det er bare det at jeg sliter en del og har også mye behov for å ha noen å snakke med også utenom tidene i og med at jeg møter så mye mot gang.Føler jo at jeg er svært fortvilet og frusterert over min egen situasjon.Det er jo derfor jeg har ringt en del ganger ned på VOPP..... Videre så har mine foreldre og andre folk ment på at behandlingen som jeg har fått tidligere på VOPP ikke har hatt noen innvirkning på meg.Dem mener på at jeg antageligvis har blitt feildiagnostisert og har fått feil behandling siden jeg ikke har blitt noen hakk bedre av problemene som jeg sliter med.... Hmm.... det er jo ikke bra. At du ikke har blitt et hakk bedre mener jeg. Men det kommer sikkert an på hvor lenge du har gått til behandling hos VOPP. Kanskje du bør bytte behandler? Jeg mener, hvis han du har nå ikke hjelper deg? Bare noen tanker fra min side... Håper nå i hvert fall at motgangen din snur snart... kan ikke være noe kjekt å ha det slik.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111787-psykologen-p%C3%A5-ferie/page/2/#findComment-670702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.