Gå til innhold

NHD, har jeg det for alltid?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg kommer til å ha angst og deppresjoner resten av livet?

jeg fikk diagnosen panikkangst for snart 2 år siden, å har gått på zoloft i litt over ett år å har i det siste måtte ta sovetabl. for å få sove.

Må jeg regne med å måtte gå på disse medisinene livet ut, eller er det en midlertidig behandling?

Jeg fikk angst etter jeg fikk min sønn for snart 2 år siden.

Kommer jeg noen gang til å bli bra igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11187-nhd-har-jeg-det-for-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Støtter bertie fullt ut. SSRI er ofte nødvendig, men sjelden tilstrekkelig.

Panikklidelse er en disponert for livet ut. Sykdommen har aktive og mer sovende perioder.

Du vil helt sikkert få størstedelen av ditt liv som frisk og uten medisiner, men du må være forberedt på at du kan få flere perioder hvor sykdommen er aktiv og hvor du må ta medisiner.

Skal skrive et eget innlegg om panikklidelse om et par dager. da skel jeg prøve å skissere de fire faktorene som skal til for å bli bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...