moniq1365380544 Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Hei jeg har gått på Zoloft i lange tider. Kjenner at jeg mister sex lysten av disse. Leste at dette kunne være en bivirkning. Tok kontakt med lege for å få råd. Han skrev ut tolvon som jeg skal ta i tillegg. Han sier at de vil gi meg sexlysten tilbake. Synes det er ubehaglig å bruke tolvon da jeg blir veldig sløv og trett av dem. Føler meg heller ikke så syk at jeg trenger tolvon. Har du noen andre forslag til meg??? 0 Siter
Gjest none Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Har prøvd Tolvon, men bare som sovemedisin... Tenkte bare komme med en litn advarsel. Det er lett å legge på seg av Tolvon... Tenkte jeg skulle si det fordi det ikke er noe morro å legge på seg masse... Tror ikke du må være noe sykere for å bruke tolvon enn du må være for å bruke Zoloft.. Kanskje legen din har en annen medisin å tilby enn Tolvon... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.