Twolip Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg sliter med søvnen. Det er akkurat som om kroppen min er innstilt på 48 timer heller enn 24 timers døgn. Jeg får ikke sove om nettene, og når jeg først sovner, klarer jeg ikke å stå opp. Kan gjerne sove i 14-16 timer. Jeg er 27 år og går på Efexor pga depresjon. Har gått på ulike medikamenter siden jeg var 22 år, men slitt med depresjon siden 13 års alderen. Nå går jeg på aktiv sykemelding etter en langvarig depressiv periode, og prøver å komme tilbake i jobb, men våkner jo ikke før arbeidsdagen er over... Føler meg ellers bedre enn på lenge, men kroppen er helt nummen - uansett om jeg sovner kl 23 (med hjelp av en sovetablett) eller kl 06. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg opp og ut av senga....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112108-sover-hele-tiden-eller-ikke-i-det-hele-tatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.