Gå til innhold

betennelse i kne


bear

Anbefalte innlegg

Var hos fysioterapaut og fikk vite at jeg hadde betennelse i kneet. Betennelsen sitter i senen som går fra kneskåla og ned. Jeg oppererte minisken for ca et år siden. Det var vanleg å få dette etter en miniskoperasjon fikk jeg opplyst. Jeg fikk beskjen om å sykle en god del, for så å ise ned. Er det nokon behandling for dette og i såfall hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv med NSAID først.

hold en pause på 3 måneder!!!

ellers bør man lave en knækikkert undersøgelse for at se om bruske allerede er på vej til at gå istykker på knæskallen.

mvh

jvbruun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

bear.

Dette er nok en variant av Jumpers Knee som lett kommer hvis opptreningen av muskulaturen på lårets fremside blir for tøff. Alterantiv trening som f.eks. sykkel med etterfølgende nedising, høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...