null Skrevet 29. november 2000 Del Skrevet 29. november 2000 våkner opp..lever fremdeles. Mange kvelder er min aftenbønn..la meg slippe å våkne. For en fin måte å dø på...bare sovne inn. Ikke er det selvmord heller...det er kanskje feigt å be om å få dø når man ikke tør å ta livet av seg, men jeg gjør det allikevel. Er redd for å dø, er redd for å leve. Tror ikke det er mange av de såkalte "hjelperne" som vet hva jeg tenker... "a smile in face, a smile in mind"...det er nok ikke alle det stemmer på. Lenge siden jeg har skrevet her..fikk bare lyst til å sende et livstegn. (patetisk ord i denne sammenhengen) håper dere har en fin dag alle sammen..vet ikke hvem dere er, men tenker mye på dere allikevel. klem fra nullet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11246-enda-en-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 29. november 2000 Del Skrevet 29. november 2000 Akkurat som du beskriver, har jeg det også av og til. Vet ikke helt hva jeg kan skrive for å trøste deg, men skulle gjerne gjort det! Da legen min endelig forsto at jeg tenkte slik som deg, sa han til meg, at jeg i tillegg til sf, også hadde en depresjon. I en depresjon, kan tabeletter være til stor hjelp. De løser selvfølgelig ikke alle problemer, men kan kanskje gi deg litt styrke til å kjempe i alle fall. Nå vet jo ikke jeg om du har en depresjon, men masse av det du skriver her kan tyde på det. Kanskje det kunne hjelpe deg om du fortalte til en lege eller noen andre om disse tankene dine... Jeg vet at det er vanskelig, men... Uansett ønsker jeg deg lykket til videre! Håper ikke du gjør noe dumt... Mange varme klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11246-enda-en-dag/#findComment-57194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
null Skrevet 29. november 2000 Forfatter Del Skrevet 29. november 2000 Akkurat som du beskriver, har jeg det også av og til. Vet ikke helt hva jeg kan skrive for å trøste deg, men skulle gjerne gjort det! Da legen min endelig forsto at jeg tenkte slik som deg, sa han til meg, at jeg i tillegg til sf, også hadde en depresjon. I en depresjon, kan tabeletter være til stor hjelp. De løser selvfølgelig ikke alle problemer, men kan kanskje gi deg litt styrke til å kjempe i alle fall. Nå vet jo ikke jeg om du har en depresjon, men masse av det du skriver her kan tyde på det. Kanskje det kunne hjelpe deg om du fortalte til en lege eller noen andre om disse tankene dine... Jeg vet at det er vanskelig, men... Uansett ønsker jeg deg lykket til videre! Håper ikke du gjør noe dumt... Mange varme klemmer fra Kjære Emilily ! Det er så godt å vite at noen vet hvordan jeg tenker.. Har prøvd Seroxat en gang, men det fungerte ikke så veldig bra. Tør liksom ikke å si ifra at jeg tenker slik heller, er så redd for ikke å bli trodd på. Dessuten synes jeg at jeg fortjener å ha det slik..fortjener på en måte ikke å leve, ihvertfall ikke være glad/lykkelig. Dette ble litt rotete..men jeg tror at du skjønner hva jeg mener. mange varme klemmer til deg fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11246-enda-en-dag/#findComment-57195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 29. november 2000 Del Skrevet 29. november 2000 Akkurat som du beskriver, har jeg det også av og til. Vet ikke helt hva jeg kan skrive for å trøste deg, men skulle gjerne gjort det! Da legen min endelig forsto at jeg tenkte slik som deg, sa han til meg, at jeg i tillegg til sf, også hadde en depresjon. I en depresjon, kan tabeletter være til stor hjelp. De løser selvfølgelig ikke alle problemer, men kan kanskje gi deg litt styrke til å kjempe i alle fall. Nå vet jo ikke jeg om du har en depresjon, men masse av det du skriver her kan tyde på det. Kanskje det kunne hjelpe deg om du fortalte til en lege eller noen andre om disse tankene dine... Jeg vet at det er vanskelig, men... Uansett ønsker jeg deg lykket til videre! Håper ikke du gjør noe dumt... Mange varme klemmer fra KJære Emily Flott og konsruktivt innlegg! Ta vare på deg selv!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11246-enda-en-dag/#findComment-57299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.