Gå til innhold

FU: Hvor lang sommerferie har/hadde du i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet 4 uker i strekk og hadde gjemt en uke til utpå høsten. Så kom snart-ex'en og ville bli snart-ex og da var det en tid jeg ikke fungerte på noe vis og ferien lignet ikke på noe i nærheten av ferie så jeg fikk 14 dager sykemelding. Så ergo har jeg hatt 2 ukers ferie og har 3 uker igjen. :o)

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet 4 uker i strekk og hadde gjemt en uke til utpå høsten. Så kom snart-ex'en og ville bli snart-ex og da var det en tid jeg ikke fungerte på noe vis og ferien lignet ikke på noe i nærheten av ferie så jeg fikk 14 dager sykemelding. Så ergo har jeg hatt 2 ukers ferie og har 3 uker igjen. :o)

Håper du får en fin ferie de siste 3 ukene, Lillemus! *klem*

Skrevet

Har hatt 3 uker, føler jeg har fått utnytta ferien, både dagene og nettene, og jeg var sånn passe uthvilt da jeg kom på jobb i dag... Koselig å se de andre igjen og :)

Har hatt en nydelig ferie, en ferie jeg sikkert kommer til å tenke tilbake på mens jeg ler!

(ja, jeg har faktisk gjort noe annet innimellom dolinga)

Skrevet

Håper du får en fin ferie de siste 3 ukene, Lillemus! *klem*

Takk. :o) Får alltids bruk for noen uker fri når jeg en gang får kjøpt meg leilighet og skal begynne å male og flytte! *Gleder seg*

Skrevet

4 uker - og nå er den over...

Skulle ha vært uthvilt og glad, men er mest irritert. Det hele gikk mest i bryllup og slekt, og bilkjøring på de varmeste dagene. Ellers har jeg som vanlig befunnet meg like utenfor og ved siden av godværet. *sutrekopp*

Neste år, derimot... DA skal jeg feriere, da.

Skrevet

Takk. :o) Får alltids bruk for noen uker fri når jeg en gang får kjøpt meg leilighet og skal begynne å male og flytte! *Gleder seg*

Det høres spennende ut! :-)

Skrevet

Sikkert ingen som gidder å lese mitt svar, når jeg er så treig med å svare.......

Men altså: Jeg har faktisk hatt fire uker ferie! Først en her hjemme sammen med ungene, mens mannen min jobbet. Så var vi 2,5 uke på ferie der mannen min kommer fra, så en halv uke hjemme.

Fatter ikke at ferien er over allerede! kunne gjerne hatt fire uker til, jeg!!!!!

Neste år blir det andre saker dere! Da skal jeg ha permisjon heeeeeeele sommeren!

Skrevet

Sikkert ingen som gidder å lese mitt svar, når jeg er så treig med å svare.......

Men altså: Jeg har faktisk hatt fire uker ferie! Først en her hjemme sammen med ungene, mens mannen min jobbet. Så var vi 2,5 uke på ferie der mannen min kommer fra, så en halv uke hjemme.

Fatter ikke at ferien er over allerede! kunne gjerne hatt fire uker til, jeg!!!!!

Neste år blir det andre saker dere! Da skal jeg ha permisjon heeeeeeele sommeren!

*lest* :-)

Gjest puzzle
Skrevet

Har hatt min første ferie (med feriepenger) på mange mange år :)

I fjor hadde jeg en uke (uten lønn), men i år har jeg 5 uker til sammen. Tok tre uker sammenhengene og skal snart ha en uke til. Den siste uka har jeg tre dager igjen av, som jeg tar en eller annen gang i løpet av året - kanskje til jul?

Skrevet

Jeg hadde 3 uker sammenhengende sommerferie - deilig!

Har 2 uker ferie til gode som jeg skal ta utover høsten en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...