ftmffm Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har så vondt i ryggen nå at turene som jeg har planlagt denne måneden står i fare for å bli avlyst :-( Det at jeg har slik angst for alt som heter helsevesen hindrer meg i å bli bedre i ryggen og dermed lettere mestre det jeg har lyst til å gjøre Jeg vil så gjerne dra først på NM i Rummikub og så på katteutstilling. Til Arendal og NM i Rummikub skal jeg klare å dra på samme hvor vondt jeg har. Værre blir det med katteutstillingen som er om 14 dager. Det er mye tyngere. Mere arbeid. Spørs om ryggen takler det. Vil ikke avlyse katteutstillingen heller. Jeg synes katteutstillinger er gøy å være med på. Men det er tross alt en lang bil og tog reise til den utstillinga og det blir veldig lange dager med bæring av katt og greier. Jeg håper virkelig ryggen min blir bedre snart så jeg kommer meg på katteutstillingen. En annen ting som skjer er skolestart. Jeg kommer ikke til å klare å sitte på skolen slik jeg har det nå. Har alt for vondt til å klare å konsentrere meg om noe som helst. Håper virkelig dette blir bedre snart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116057-ryggsmertene-hindrer-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.