g32 Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Er det mulig sette opp webcameraet til å ta bilder automatisk med jevne mellomrom? For overvåking f.eks.? Må jeg ha noe ekstra programvare? 0 Siter
soleil Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Jeg har logitech camera og dexxa camera og begge de kameraene fulgtde det med cd'er fhvor det var slike programmer med. Ellers kan du kikke på hjemmesiden til det kameraet du har om du kan laste ned slikt der. Du kan også lage film og animasjoner med de fleste slike. 0 Siter
citoyen Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Jeg bruker conquercam, billig og greit program. 0 Siter
g32 Skrevet 2. september 2003 Forfatter Skrevet 2. september 2003 Jeg bruker conquercam, billig og greit program. Takk for tipset... Har installert det nå, men får ei stripe tvers over hele bildet.... vet du hva som gjør det? 0 Siter
citoyen Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Takk for tipset... Har installert det nå, men får ei stripe tvers over hele bildet.... vet du hva som gjør det? Under options > Images, prøv å skru av Overlay. 0 Siter
g32 Skrevet 2. september 2003 Forfatter Skrevet 2. september 2003 Under options > Images, prøv å skru av Overlay. Nå gikk det bra... Takk for hjelpen.. 0 Siter
Femma Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Jeg bruker VisionGS. Her har du gratisversjonen VisionGS PE. Den har noen begrensninger i forhold til VisionGS BE, som koster bittelitt. http://www.visiongs.de/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.