Gjest Pincy Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg er overvektig og holder på å slanke meg.Leser i avisa om et næringspulver som heter In Zone. Er det skadelig å bruke dette i stedet for måltider ? Bytte ut frokost og lunch med dette ? Bares spise middag ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feita Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har brukt det i 2 mnd nå og er kjempefornøyd. Det hjelper på sultfølelsen + at det har lav GI, noe som passer meg veldig godt. Har dessverre ingen badevekt, men klærne har blitt løsere! Jeg bytter også ut frokost og lunsj omntrent hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Er det noe lignende som Nutrilett og sånt? Da kan du bare glemme å gå ned varig i vekt. Søstra mi gikk ned 25 kilo på Nutrilett og gikk opp igjen enda mer etterpå. Pulvergreier kan nok hjelpe noen i gang med å gå ned i vekt, men å basere slankingen på en kjapp pulverkur er bare tull. Du kommer jo ikke til å leve på pulver resten av livet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Er det noe lignende som Nutrilett og sånt? Da kan du bare glemme å gå ned varig i vekt. Søstra mi gikk ned 25 kilo på Nutrilett og gikk opp igjen enda mer etterpå. Pulvergreier kan nok hjelpe noen i gang med å gå ned i vekt, men å basere slankingen på en kjapp pulverkur er bare tull. Du kommer jo ikke til å leve på pulver resten av livet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.