AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Mine tre største problem i forhold til det å klare å gå ned i vekt er: 1) Jeg har elendig viljestyrke, 2) jeg spiser for mye selv når jeg spiser sunt og 3) jeg er veldig glad i usunn mat og klarer ikke la være spise det flere ganger i uka. Finnes det håp for meg å klare å lykkes med vektnedgangen? Hvordan kan jeg klare det i så fall, noen som har tips til en fremgangsplan? Anonymkode: 11451...949 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mine tre største problem i forhold til det å klare å gå ned i vekt er: 1) Jeg har elendig viljestyrke, 2) jeg spiser for mye selv når jeg spiser sunt og 3) jeg er veldig glad i usunn mat og klarer ikke la være spise det flere ganger i uka. Finnes det håp for meg å klare å lykkes med vektnedgangen? Hvordan kan jeg klare det i så fall, noen som har tips til en fremgangsplan? Anonymkode: 11451...949 Du må gjøre noe med punkt 1, slik at du klarer å gjennomføre punt 2 og 3. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1. Blås i viljestyrke, fokuser heller på å lage gode vaner. 2. Pass på at du får i deg nok proteiner til hvert måltid og less på med grønnsaker/salat for å bli mett. Du kan ikke spise "for mye" av grønt. 3. Spis usunt, men reduser hvor ofte du gjør det. Start med tre dager i uka, så to dager i uka, f.eks 4. Kun handle inn det du skal spise og ikke handle inn noe usunt (utenom de dagene du kan spise noe usunt). Anonymkode: cf6fc...873 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.