Gå til innhold

Erfaringer med soyatabletter?


Ambrosia

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med soyatabletter ("naturens eget østrogen"), for eksempel BioSoy ellerSuper Soy?

Hvor fort virker det? Eventuelle bivirkninger?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal hjelpe for overgangsalder-problemer som svetting osv. Skal visst også være bra for beinbygningen.

http://www.arcon-norway.no/overgang/nyhet.htm

Jeg vet jo ikke hvordan jeg hadde hatt det uten - men jeg har altså tatt SuperSoy siden jeg sluttet med østrogen (13 måneder siden) og jeg tror de virker på meg! Jeg har i alle fall ikke vært veldig plaget med hetebølger siden. Men om du prøver, så sjekk doseringen! Søsteren min syntes ikke den hjalp, men så viste det seg at hun ikke hadde lest på boksen (!) og tok bare en om dagen, slik hun hadde gjort med østrogenpillene.

Og det var ikke nok for henne. Nå tar hun 2-3 og er blitt bedre.

Men jeg skylder å gjøre oppmerksom på at jeg også tar andre kosttilskudd, som kanskje er med på virkningen...Jeg har i alle fal ikke hørt noe om bivirkninger, jeg spurte faktisk fastlegen min om det også i sin tid, og hun visste heller ikke om noen slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...