Gå til innhold

Hva med de som er halvt "utlending"?


Gjest mor til karamellunge

Anbefalte innlegg

Gjest mor til karamellunge

Som datteren min, for eksempel. Hennes far er afrikaner, så hun er jo tilsynelatende ikke norsk, selv om hun er både født, oppvokst og oppdradd av sin norske mor (meg.)

Hva har rasistene å si om henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    23

  • muriel

    9

  • mrxx

    7

  • laguna1365380434

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ikke signert

Ulv f.eks. vil nok si at barnet ditt kommer til å få negative bemerkninger og at hun kommer til å henge mye sammen med andre "svartinger" etterhvert. Dermed kommer hun til å ende opp som en kriminell, som både er skitten og lukter stygt. Ikke fordi hun er kriminell, men fordi hun er mærk i huden. For ifølge Ulv og andre rasister er det verre å være mørkhudet enn å være kriminell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor til karamellunge

Ulv f.eks. vil nok si at barnet ditt kommer til å få negative bemerkninger og at hun kommer til å henge mye sammen med andre "svartinger" etterhvert. Dermed kommer hun til å ende opp som en kriminell, som både er skitten og lukter stygt. Ikke fordi hun er kriminell, men fordi hun er mærk i huden. For ifølge Ulv og andre rasister er det verre å være mørkhudet enn å være kriminell.

Vil det si at jeg må slutte å lage fiskeboller i hvit saus til henne, som er livretten hennes?

Hvis hun skal integreres blant de kriminelle innvandrerne, mener jeg - da bør hun vel holde seg til rullekebab og sånt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som svarer på dette spørsmålet må erklære seg som rasist, så du gjer det ikke så lett for folk. Sør bør absolutt få kolikk og rive deg i ørene for å kalle ungen din "karamellunge".

Spørsmålet er forøvrig drivende godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riav Stormen

Ulv f.eks. vil nok si at barnet ditt kommer til å få negative bemerkninger og at hun kommer til å henge mye sammen med andre "svartinger" etterhvert. Dermed kommer hun til å ende opp som en kriminell, som både er skitten og lukter stygt. Ikke fordi hun er kriminell, men fordi hun er mærk i huden. For ifølge Ulv og andre rasister er det verre å være mørkhudet enn å være kriminell.

Når han aldri har skrevet eller sagt det før, hvorfor skulle han si eller skrive det nå ? Vi er ganske mange etterhvert som har søkt etter de ( i flg sør) rassistiske utsagnene og ikke funnet noen, dette må være sør i forkledning. Hvorfor bruker du ikke ditt eget nick ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest duogduogdu

Det må da være et nydelig eksemplar å se på? Folk er ikke rasister - de er bare misunnelige. Se på de største rasistene. De tar solarium til den store gullmedalje for å bli BRUN!! Nei tror ikke det er så mye rasisme i Norge. Men MYE fremmedfrykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor til karamellunge

Samboern min er mix han og, og ja folk ser på han som svarting. Selv om han er lys i huden.. (Mørkt hår og øyne)

Hvordan har han taklet/takler han det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min er mix han og, og ja folk ser på han som svarting. Selv om han er lys i huden.. (Mørkt hår og øyne)

Jeg visste det, det er derfor du har mageproblemer!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor til karamellunge

Alle som svarer på dette spørsmålet må erklære seg som rasist, så du gjer det ikke så lett for folk. Sør bør absolutt få kolikk og rive deg i ørene for å kalle ungen din "karamellunge".

Spørsmålet er forøvrig drivende godt.

hehe, takker og bukker.

Neida, en trenger ikke være rasist for å svare, så lenge man vet noe om hvordan rasister tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Når han aldri har skrevet eller sagt det før, hvorfor skulle han si eller skrive det nå ? Vi er ganske mange etterhvert som har søkt etter de ( i flg sør) rassistiske utsagnene og ikke funnet noen, dette må være sør i forkledning. Hvorfor bruker du ikke ditt eget nick ?

Hvorfor bruker ikke DU sitt eget nick? Man trenger da for faen ikke å være Sør i forkledning selv om man er uenig med Ulv. Og hvem andre her på DOL gir så klart uttrykk for å mislike utlendinger, om ikke Ulv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riav Stormen

Hvorfor bruker ikke DU sitt eget nick? Man trenger da for faen ikke å være Sør i forkledning selv om man er uenig med Ulv. Og hvem andre her på DOL gir så klart uttrykk for å mislike utlendinger, om ikke Ulv?

Du får søke litt du også, og komme tilbake når du har funnet noe. I mellomtida kan du la være å utgyte hatet ditt med løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Du får søke litt du også, og komme tilbake når du har funnet noe. I mellomtida kan du la være å utgyte hatet ditt med løgner.

Jeg, i motsetning til mange andre (deg og Ulv), hater heldigvis ingen. :) Var det mer du lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Hvordan har han taklet/takler han det, da?

Han er jo heilnosrk, han ser bare ikke sånn ut! ; ) Så når han åpner kjeften og begynner å prate så ser folk på han på en annen måte. Han ser bare snill og god ut ogå da, ikke noe "gjeng-medlem" i hvert fall! ; )

Men moren min b.la. ville ikke ha han i huset da jeg bodde hjemme, så jeg flyttet sammen med han og vi bor sammen ennå, fire år og 3 mnd etter. Mamma har bedt om unnskyldning.

Merker det særlig på eldre at de kan snakke til han på en urettferdig måte, han er bare høflig tilbake, men jeg kan glefse litt. ; ) Han føler seg 100 % norsk og bryr seg ikke om det. Men han liker ikke muslimer... Men det har ikke med hudfarge å gjøre, men kultur og oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trakasserer henne bare halvparten av tiden! ;-)

Seriøst - jeg håper hun slipper å oppleve for mye faenskap av disse krekene her på siden - enten på internett eller i dagligdagen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Ikke hater, og ikke ljuger jeg.

1: Du forsvarer Ulv og hans syns på utlendinger, dermed hater vel du også de som ikke er 100% norske?

2: Du ber meg skrive med mitt egentlige nick, mens du selv skirver under et falsk. Dermed lyver du.

3: Du er nok Ulv i forkledning, noe som bare gjør dette for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signert av meg

Det må da være et nydelig eksemplar å se på? Folk er ikke rasister - de er bare misunnelige. Se på de største rasistene. De tar solarium til den store gullmedalje for å bli BRUN!! Nei tror ikke det er så mye rasisme i Norge. Men MYE fremmedfrykt.

Fremmedfrykt er ikke av ondskap, men av uvitenhet. Man bekjemper ikke uvitenhet med fordømming og vold, men med opplysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riav Stormen

1: Du forsvarer Ulv og hans syns på utlendinger, dermed hater vel du også de som ikke er 100% norske?

2: Du ber meg skrive med mitt egentlige nick, mens du selv skirver under et falsk. Dermed lyver du.

3: Du er nok Ulv i forkledning, noe som bare gjør dette for dumt.

Jeg er julenissen og du er sør i forkledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...