Gå til innhold

Hva med de som er halvt "utlending"?


Gjest mor til karamellunge

Anbefalte innlegg

Gjest Feil adresse

Et tips:

Du, Ulv, har en veldig særegen skrivefeil som det stort sett er bare du som bedriver. Jeg har vært her så lenge nå at det ser jeg lett.

Tips: Begynn å unnlat mellomrommet mellom et ord og spørsmålstegn, så blir du ikke like lett avslørt.

Det er dog mer som avslører deg. Du har en særegen måte å skrive på, komme med eksempler på, og komme med påstander på. Ikke dårlig, så ikke misforstå, men veldig spesiell.

Så begynn og skriv som Ulv igjen. Det her er jo bare for dumt.

Jada, jeg er veldig paranoid. Enhver idiot som har vært på dol og lest en del innlegg av deg ser like lett at du er Ulv som når du skriver med nicket Ulv.

Welcome back.

Nå gjetter du vilt. Men bare fortsett. Jeg trur du er dame som utgjir deg for mann, men jeg sover like godt for det.

Ikke se på skrivefeileielelne, da kan du tro jeg er 16 år, men jeg er 19, skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    23

  • muriel

    9

  • mrxx

    7

  • laguna1365380434

    4

Mest aktive i denne tråden

Et tips:

Du, Ulv, har en veldig særegen skrivefeil som det stort sett er bare du som bedriver. Jeg har vært her så lenge nå at det ser jeg lett.

Tips: Begynn å unnlat mellomrommet mellom et ord og spørsmålstegn, så blir du ikke like lett avslørt.

Det er dog mer som avslører deg. Du har en særegen måte å skrive på, komme med eksempler på, og komme med påstander på. Ikke dårlig, så ikke misforstå, men veldig spesiell.

Så begynn og skriv som Ulv igjen. Det her er jo bare for dumt.

Jada, jeg er veldig paranoid. Enhver idiot som har vært på dol og lest en del innlegg av deg ser like lett at du er Ulv som når du skriver med nicket Ulv.

Welcome back.

Jeg søkte på Ulv og han skriver med ? uten mellomrom, godt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal visstnok finnes et lite antall rasister i Norge som kan gi deg svar på spørsmålet ditt. Søk etter Vigrid, så vil du kunne komme i kontakt med en som kan gi svar.

Sitat morsk fra 17. mai feiringen i år:

"Når det er sagt, har et negeransikt like lite i på en norsk 17. [Mai] leke å gjøre som en besj på en pizza.

- Morsk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver så kan det virke som om du ikke synes at alt det gale våre nye landsmenn gjør er så ille. Særlig fordi du aldri kommer med en eneste løsning på hva som skal gjøres for å få bukt med problemene, men bruker kun tiden på å plukke andre innlegg i småbiter.

Jeg kan da bare påstå at du synes kriminelle innvandrere er helt ok å ha her i landet, hvis jeg skal bruke samme måte å stemple deg på, slik du gjør med Ulv.

Hei,

Nei - jeg har skrevet side opp og side ned om hva vi burde gjøre. Jeg har gjentatte ganger sagt at fengselstraffen for slik vold burde være lengre, at grensene før straffe-reaksjon burde være lavere, osv.

Det ENESTE "kravet" jeg har satt er at folk skal stå "like for loven", og det synes jeg ikke er "for mye forlangt".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat morsk fra 17. mai feiringen i år:

"Når det er sagt, har et negeransikt like lite i på en norsk 17. [Mai] leke å gjøre som en besj på en pizza.

- Morsk"

Det var DU som var fly forbannet på disse 17-mailekene med negeransikt.

Jaggu er du sur for at jeg for en gangs skyld var enig med deg også.

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ditt syke sinn kan det være en realitet, men i andres kan det være at Ulv ikke likte å sitte i en skitten taxi. Eller burde han satt seg inn og latt som ikke noe fordi det var en utlending ? Sjåføren kunne vært både kvinne, nordlending og asiatisk avstamning. I hvilken retning burde det påvirke hans uttalelser ? Skulle han unnlatt å fortelle om kjønn, landsdel og avstamning av respekt for alle kvinner, nordlendinger og asiater ? Tror du kvinner, nordlendinger og asiater ville føle seg ille til mote alle sammen ?

Har ikke tida gått i fra deg ?

Hvis det hadde vært ett innlegg så hadde argumentet ditt muligvis hatt meritt.

Når man ser på de andre innleggene fra UiF, så er det åpenbart at du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det hjelper ikke å bli aksptert av utlendinger, ha utenlandsk kone, utenlandske venner o.s.v ? Likevel må man finne seg i å være mistenkt rasist ? Da går det mange rasister omkring. Under hver seng spør du meg.

Man er rasist hvis man har rasistiske meninger. Vanskeligere er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er et ork

Hvis det hadde vært ett innlegg så hadde argumentet ditt muligvis hatt meritt.

Når man ser på de andre innleggene fra UiF, så er det åpenbart at du tar feil.

Jeg forstetter å skrive ? eller? hvis de er greit for deg?? Jeg ser nå at Ulv skriver på begge måter. Hvorfor diksuterer vi dette? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Med videre

Pedofili er dog en legning, ikke en holdning, som rasisme er.

Uskyldig er en tilstand uavhengig av andre ting, jeg er uskyldig i tusenvis av forbrytelser.

Jeg tilogmed uskyldig i voldtekt, selv om jeg har redskap til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstetter å skrive ? eller? hvis de er greit for deg?? Jeg ser nå at Ulv skriver på begge måter. Hvorfor diksuterer vi dette? ?

Jeg kan ikke se at jeg har diskutert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på Ulv og han skriver med ? uten mellomrom, godt forsøk.

Tull. Ulv skriver i 95 % av sine tilfeller med mellomrom. Det blir for dumt å prøve å ta meg på noe man kan sjekke ut lett.

Dessuten er det hans særegne måte å skrive på, og ikke hans skrivefeil, som avslører mannen. F.eks. den andre som svarte meg på dette innlegget nå.

Hvem andre enn Ulv skriver: "Jeg trur du er dame som utgjir deg for mann, men jeg sover like godt for det."

"Men jeg sover like godt for det".

Det er vel knapt andre her en Ulv som alltid drar med seg et slikt utsagn i nærmest hvert eneste innlegg han skriver.

Men shit au. Jeg forventer selvsagt ikke at han skal innrømme noe, så får andre tenke selv.

Mannens måte å ordlegge seg på, og da snakker jeg ikke om skrivefeil, er minst like særegen som et DNA avtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var DU som var fly forbannet på disse 17-mailekene med negeransikt.

Jaggu er du sur for at jeg for en gangs skyld var enig med deg også.

LOL

Du var ikke enig med meg.

Ditt "poeng" var at svarte mennesker ikke hadde noe på 17. Mai å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fanden p flatmark

Tull. Ulv skriver i 95 % av sine tilfeller med mellomrom. Det blir for dumt å prøve å ta meg på noe man kan sjekke ut lett.

Dessuten er det hans særegne måte å skrive på, og ikke hans skrivefeil, som avslører mannen. F.eks. den andre som svarte meg på dette innlegget nå.

Hvem andre enn Ulv skriver: "Jeg trur du er dame som utgjir deg for mann, men jeg sover like godt for det."

"Men jeg sover like godt for det".

Det er vel knapt andre her en Ulv som alltid drar med seg et slikt utsagn i nærmest hvert eneste innlegg han skriver.

Men shit au. Jeg forventer selvsagt ikke at han skal innrømme noe, så får andre tenke selv.

Mannens måte å ordlegge seg på, og da snakker jeg ikke om skrivefeil, er minst like særegen som et DNA avtrykk.

Hmmmm har jeg en dobbeltneger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har'u vær snill a ?

Hva med faren din, besøker du han ?

Det spør alltid julenissen om, det så jeg på TV.

Faren min er dau, så det blir nok heller sjelden.

Ellers har jeg vært snill som en loff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tull. Ulv skriver i 95 % av sine tilfeller med mellomrom. Det blir for dumt å prøve å ta meg på noe man kan sjekke ut lett.

Dessuten er det hans særegne måte å skrive på, og ikke hans skrivefeil, som avslører mannen. F.eks. den andre som svarte meg på dette innlegget nå.

Hvem andre enn Ulv skriver: "Jeg trur du er dame som utgjir deg for mann, men jeg sover like godt for det."

"Men jeg sover like godt for det".

Det er vel knapt andre her en Ulv som alltid drar med seg et slikt utsagn i nærmest hvert eneste innlegg han skriver.

Men shit au. Jeg forventer selvsagt ikke at han skal innrømme noe, så får andre tenke selv.

Mannens måte å ordlegge seg på, og da snakker jeg ikke om skrivefeil, er minst like særegen som et DNA avtrykk.

Selvfølgelig er det sånn... Jeg så det også..Med engang:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fanden p flatmark

Selvfølgelig er det sånn... Jeg så det også..Med engang:o)

Du ser ikke no mer med det samme?? Feks hva farge det er på trusa mi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke enig med meg.

Ditt "poeng" var at svarte mennesker ikke hadde noe på 17. Mai å gjøre.

Nei, LEKER med negeransikt. Noe du var enig i.

LES neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...