Gå til innhold

Hva med de som er halvt "utlending"?


Gjest mor til karamellunge

Anbefalte innlegg

Gjest Riav Stormen

Jeg, i motsetning til mange andre (deg og Ulv), hater heldigvis ingen. :) Var det mer du lurte på?

Men hvorfor ljuger du om en anonym person ? Eller er han ikke anonym for deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    23

  • muriel

    9

  • mrxx

    7

  • laguna1365380434

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ikke alle lar seg lure

Ulv er ikke her lenger, så da kan du vel for faen finne egne argumenter isteden for å uttale deg på hans vegne.

Ulv er ikke borte. Han har bare fått seg nytt nick; Riav Stormen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gork er et ork

Ulv er ikke borte. Han har bare fått seg nytt nick; Riav Stormen.

Jesus sine displer skulle vært korsfestet sammen med han, men alle kan ikke være Jesus.

Sør har feks tusen "ansikter" i sitt syke sinn. Ikke alle steder i verden man kan bytte identitet og angripe fra flere kanter. Men vi lar oss ikke lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Hav f. er det med denne Ulv ? DVV (Den Virkelige Verden) aksepterer mye mer enn det han skriver, og sørs disipler med motstandere preiker 100x mer skitt. Hvorfor er så mange ute etter Ulv ? Eller er det den syke sør som lager stadig nye nick ? Det må det være, for slikt kan ikke være statistisk mulig. Eller er det mange psyke her ?

Som om det ikke er sykt å forsvare noen som gir så klart uttrykk for rasehat. Velkommen i klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gork er et ork

Som om det ikke er sykt å forsvare noen som gir så klart uttrykk for rasehat. Velkommen i klubben!

Jeg forsvarer uskyldige pedofile, det spiller ingen rolle hva men er uskyldig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus sine displer skulle vært korsfestet sammen med han, men alle kan ikke være Jesus.

Sør har feks tusen "ansikter" i sitt syke sinn. Ikke alle steder i verden man kan bytte identitet og angripe fra flere kanter. Men vi lar oss ikke lure.

Så det at man forsvarer antirasisme, fører til at man her inne blir stempla som Sør i forkledning? Da vet i allefall jeg hvem som har størst problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanen Galematias

Så det at man forsvarer antirasisme, fører til at man her inne blir stempla som Sør i forkledning? Da vet i allefall jeg hvem som har størst problemer.

Vi har alle problemer. Noen større enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Med videre

Hva er en uskyldig pedofil?

Det kan være en som ikke har rørt barn. Dvs uskyldig. Det er ikke forbudt å være pedofil, men det er forbudt å praktisere det. Unnskyld pirket, men slik er retten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv er ikke borte. Han har bare fått seg nytt nick; Riav Stormen.

Det har lite og ingenting med saken å gjøre. Ikke noe nytt at folk skifter nick.

Uansett så synes jeg det bør gå an å hoste opp bedre replikker enn å snakke dritt om folk.

Det er massevis av kjente nick som vi sjelden eller aldri ser lenger, f.eks Solsikke og gyrken. Betyr det at iom at det er en viss mulighet for at de har tatt seg mytt nick, så kan jeg skrive hva jeg vil om dem?

Den dagen jeg logger av her inne, håper jeg inderlig at folk har annet å gjøre enn å komme med innlegg av typen "dette ville muriel sagt".

Gyllen regel i den anledning: Si det selv, eller hold kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hav f. er det med denne Ulv ? DVV (Den Virkelige Verden) aksepterer mye mer enn det han skriver, og sørs disipler med motstandere preiker 100x mer skitt. Hvorfor er så mange ute etter Ulv ? Eller er det den syke sør som lager stadig nye nick ? Det må det være, for slikt kan ikke være statistisk mulig. Eller er det mange psyke her ?

Det å ha meninger som går imot flertallet, tolereres ikke alltid like godt, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva dreide innlegget seg om, rassisme eller skitne taxier ? Hvem vridde skitne taxier over til rassisme ? Sør vrir alltid, alt om til rassisme. Sør får en diskusjon om italienske poteter til å bli rassisme hvis en av potetplukkerne var halvt pakistansk.

Hele poenget med det han skrev var selvsagt at taxisjåførene var "brune".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piano ?

Du kunne ikke velge noe som er lettere å bære og få ned gjennom pipa ?

Håper dere har akkevitten klar i år, jeg fikk ingen i fjor hos dere. Slikt husker jeg vet du.

Du trenger ikke skvise det ned pipa. Bare parker det pent på trappa, du!

Så blir det nok ei råd med akevitten også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er et ork

Hele poenget med det han skrev var selvsagt at taxisjåførene var "brune".

Med vennlig hilsen

I ditt syke sinn kan det være en realitet, men i andres kan det være at Ulv ikke likte å sitte i en skitten taxi. Eller burde han satt seg inn og latt som ikke noe fordi det var en utlending ? Sjåføren kunne vært både kvinne, nordlending og asiatisk avstamning. I hvilken retning burde det påvirke hans uttalelser ? Skulle han unnlatt å fortelle om kjønn, landsdel og avstamning av respekt for alle kvinner, nordlendinger og asiater ? Tror du kvinner, nordlendinger og asiater ville føle seg ille til mote alle sammen ?

Har ikke tida gått i fra deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal visstnok finnes et lite antall rasister i Norge som kan gi deg svar på spørsmålet ditt. Søk etter Vigrid, så vil du kunne komme i kontakt med en som kan gi svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor til karamellunge

Det kan være en som ikke har rørt barn. Dvs uskyldig. Det er ikke forbudt å være pedofil, men det er forbudt å praktisere det. Unnskyld pirket, men slik er retten.

Pedofili er dog en legning, ikke en holdning, som rasisme er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riav Stormen

Du trenger ikke skvise det ned pipa. Bare parker det pent på trappa, du!

Så blir det nok ei råd med akevitten også ;-)

Har'u vær snill a ?

Hva med faren din, besøker du han ?

Det spør alltid julenissen om, det så jeg på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er julenissen og du er sør i forkledning.

Et tips:

Du, Ulv, har en veldig særegen skrivefeil som det stort sett er bare du som bedriver. Jeg har vært her så lenge nå at det ser jeg lett.

Tips: Begynn å unnlat mellomrommet mellom et ord og spørsmålstegn, så blir du ikke like lett avslørt.

Det er dog mer som avslører deg. Du har en særegen måte å skrive på, komme med eksempler på, og komme med påstander på. Ikke dårlig, så ikke misforstå, men veldig spesiell.

Så begynn og skriv som Ulv igjen. Det her er jo bare for dumt.

Jada, jeg er veldig paranoid. Enhver idiot som har vært på dol og lest en del innlegg av deg ser like lett at du er Ulv som når du skriver med nicket Ulv.

Welcome back.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...