Gjest Iznogood Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Saueskinnet ble vasket i maskin på skånsomt program og nå har jeg rent skjegg til omkring fireogførti julenisser til jul... :-) Forøvrig takk for alle gode råd. 0 Siter
soleil Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Var det fra før av skittent skjegg til omkring fireogførti julenisser? Eller ble det ødelagt? 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Var det fra før av skittent skjegg til omkring fireogførti julenisser? Eller ble det ødelagt? Det var et saueskinn som ble til nisseskjegg. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Det var et saueskinn som ble til nisseskjegg. Høres merkelig ut.. man skal da kunne vaske saueskinn i vaskemaskinen? Jeg har gjort det. 0 Siter
avil Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Ullprogram 30 grader 7 kaldt eller skånsomt program (= 40 grader + sentrifugering)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.