Gå til innhold

FU: Innvandringen har tatt av ; 19.000 inn på gjenforening i fjor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

41

• sigga

10

• conan

3

• mrxx

1

Mest aktive i denne tråden

Du skriver: "Nei, Som påvist er det dere to som bedriver nøyaktig samme frenetiske hets, mistenkeliggjøring og "psykopatisering" av motstanderne."

Du skrev: "Du og Edvin Vik har mye til felles. Like paranoid opptatt av å sykliggjøre andre og deres motiver."

Husker du ikke hva du selv skrev 2 innlegg ovenfor?

Ja, jeg skrev at du og Vik er nøyaktig like store tullinger, i hver deres leir.

Ditt innlegg om at Knockers MÅ ha noen å trakkassere er bare ett av en uendelig lang rekke konspirasjonspregede idiotinlegg fra deg, og nærmest et kopi av Vik.

Ha ha ha. Jeg ler meg i hjel !

Kopi av dette tøyset er tatt, og vil bli postet på andre forum til fornøyelse og underholdning.

En større uvitenhet om hva som kreves for å danne et bærekraftig samfunn har jeg aldri sett demonstrert !

Sydpolen, et drømmested på jorden ! ingen steder er det mer plass. la os bygge gasskraftverk og flytte alle mann !

HAHAHAHAHA

Så, vi har fastslått at verken plass, vann, strøm eller mat var noe problem.

Deretter spiller du ballen over sidelinjen, fordi til og med du ser at det ikke er noe problem.

Ditt innlegg om at Knockers MÅ ha noen å trakkassere er bare ett av en uendelig lang rekke konspirasjonspregede idiotinlegg fra deg, og nærmest et kopi av Vik.

Vi tar det én gang til, slik at du kan se hva DU skrev:

Du skriver: "Nei, Som påvist er det dere to som bedriver nøyaktig samme frenetiske hets, mistenkeliggjøring og "psykopatisering" av motstanderne."

Du skrev: "Du og Edvin Vik har mye til felles. Like paranoid opptatt av å sykliggjøre andre og deres motiver."

Som du kan se er det siste sitatet (fra DEG) et godt eksempel på hva du anklager andre for i det øverste sitatet.

Så, vi har fastslått at verken plass, vann, strøm eller mat var noe problem.

Deretter spiller du ballen over sidelinjen, fordi til og med du ser at det ikke er noe problem.

Hvem er "Vi".

Såvidt jeg kan se finnes det bare en eksponenet for syke teorier om at Norge kan kjøpe mat til 40 millioner mennesker her.

Det er mange måetr å lære seg norsk på, via kasetter, snakke norsk med barna fremfor sitt eget språk, pugge ord osv. Hvorfor må alt være så telrettelagt hele tiden? Fjernundervisnonge har vel sikkert også noe. Hva med å la de ta ansvar selv også for å lære seg norsk? Hvorfor hele tiden skylde på samfunnet?

Hvorfor skal vi ha videregående skoler hvor folk kan lære engelsk og tysk? Kan de ikke bare få noen kassetter utlevert?

Annonse

Hvem er "Vi".

Såvidt jeg kan se finnes det bare en eksponenet for syke teorier om at Norge kan kjøpe mat til 40 millioner mennesker her.

De 40 millionene kan da kjøpe mat selv, akkurat som folk i f. eks. Storbritannia.

Hva vil det si "å være integrert"?

Lære norsk?

En bekjent er kaukasier, kvinne i 40-åra. Hun lærte så fort norsk at det virket overnaturlig. Hun viste meg en svær bunke kladdebøker med gloserepetering og lydbånd med norske som leser for henne. Hun sier norske blir glade for å lære henne noe.

Hun gjorde noe selv. Hennes mann gidder ikke og hun sier han blir satt til side nesten i en hver sammenheng med norske. Ekteskapet skranter da han føler han ikke lenger har kontroll.

Vi tar det én gang til, slik at du kan se hva DU skrev:

Som du kan se er det siste sitatet (fra DEG) et godt eksempel på hva du anklager andre for i det øverste sitatet.

Jeg tror DOl's lesere fint greier selv å se hvem som daglig, år ut og år inn forsøker perverter andres motiver, enten det dreier seg om innvandring, bunadsbruk, kristendom, eller hundehold.

Du hadde sikkert gjort deg godt som skribent og blitt populær på et av de mange forum på nettet for konspirasjonsteoretikere.

Her på DOL driter du deg bare ut.

Gjest rystet, men fattet

Javisst. Halve norges befolkning er psykopater med et brennende ønske om å plage og trakkasere andre. Det er KUN derfor de er kritsike til norsk innvandrings/integreringspolitikk.

-----------------

Du og Edvin Vik har mye til felles. Like paranoid opptatt av å sykliggjøre andre og deres motiver.

Av en eller annen grunn er du oppført på hans liste over psykopater på hans boltingsplass: antipsykopat.org

Du bedriver det samme fjasete skvalder her inne.

Kan ikke heller dere to slå dere sammen og trakkasere hverandre, og la saklig og nødvendig debatt om fremtidens flerkulturelle Norge få være i fred ?

Fant sidene til denne Vik og... og... kan det være lov å spre så mye dritt på en gang??? På den annen side oser sidene av ren og skjær galskap og da de gale ikke er ansvarlige for sine handlinger kan vel bare tullet ignoreres.

Fant sidene til denne Vik og... og... kan det være lov å spre så mye dritt på en gang??? På den annen side oser sidene av ren og skjær galskap og da de gale ikke er ansvarlige for sine handlinger kan vel bare tullet ignoreres.

Enig. Det Sør driver er er nøyaktig det samme, bare med motsatt ståsted.

Enig. Det Sør driver er er nøyaktig det samme, bare med motsatt ståsted.

De skader debatten i like stor grad. Ekstremisme, forakt og intolereranse skremmer vekk de som handler og ikke skravler/krangler.

Gjest ikke undertegnet

Hvorfor skal vi ha videregående skoler hvor folk kan lære engelsk og tysk? Kan de ikke bare få noen kassetter utlevert?

Det er lettere å lære et språk når du bor i det landet som har det språket. Elever i videregående bor i Norge og da er det ikke så enkelt å lære det helt på egenhånd. De har heller ikke bare tysk og engelsk de skal lære. Om jeg hadde resit til utlandet for å bo der skulle jeg alltids greid å lære meg språket så jeg kunne klart meg.

Annonse

De 40 millionene kan da kjøpe mat selv, akkurat som folk i f. eks. Storbritannia.

Jaha. Så du mener at vi skal dyrke maten på Galdhøpiggen ?

Du forstår kanskje ikke engang at så mye mat må kjøpes fra andre land ?

Jeg tror DOl's lesere fint greier selv å se hvem som daglig, år ut og år inn forsøker perverter andres motiver, enten det dreier seg om innvandring, bunadsbruk, kristendom, eller hundehold.

Du hadde sikkert gjort deg godt som skribent og blitt populær på et av de mange forum på nettet for konspirasjonsteoretikere.

Her på DOL driter du deg bare ut.

Vi kan lese det du skriver.

Kan ikke huske at noen har følt seg trakassert. Jeg diskuterer innvandring også med innvandrere, og har ikke fått noe stempel annet enn "tesnakkelig".

De skader debatten i like stor grad. Ekstremisme, forakt og intolereranse skremmer vekk de som handler og ikke skravler/krangler.

Netopp. Og når han angriper Knockers o.a. med argument at vedkommende MÅ ha noen å trakkassere fortjener han ikke annet enn kilosvis med dritt tilbake.

Edvin Vik er da ihverfall såpass til kar at han har lagt sitt eget sted, slik at folk kan la være å lese. Verre er det med han som forsøpler dette forum i timer daglig.

Jaha. Så du mener at vi skal dyrke maten på Galdhøpiggen ?

Du forstår kanskje ikke engang at så mye mat må kjøpes fra andre land ?

Selvsagt må mye av maten kjøpes fra andre land.

Når vi er med i EU, er ikke det prinsipielt forskjellig fra å påpeke at Finnmark trolig "importerer" mesteparten av matvarer også.

Hva så?

Kan ikke huske at noen har følt seg trakassert. Jeg diskuterer innvandring også med innvandrere, og har ikke fått noe stempel annet enn "tesnakkelig".

Selvsagt ikke. At en skrulling er løs her inne har du sikkert nå forstått og tar deg forhåpentligvis ikke nær av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...