BMS! Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Hei og god morgen! Siden vi har (igjen) problemer med nett tilkoblingen hjemme, har jeg desverre endel mail etc. jeg ikke får svart på. Sniker meg nå til og skrive noen ord, midt i arbeidstiden;-) Alt går sin vante gang, og i går ble barnevognen hentet og betalt. Nå venter den bare på at gullungen skal gi beskjed om hvem h*n er og når vi kan reise og møte h*n. Bare h*n gir besjed snart, skal alle de andre tingene ordnes, så jeg håper ikke at gullungen tror vi trenger lenger tid nå, til forbredelser, og at det er derfor tiden drøyer og drøyer. Nå må jeg jobbe, fikk kunder. KLem fra 0 Siter
rao Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Kjære BMS )) Riktig gooood morgen til deg også )). Krysser alt jeg har for at dere får høre noe snart-snart-snart !!!! Kjempeklem fra ho 0 Siter
thaimor Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Kan ikke skjønne annet enn at gullungen har fått med seg alt! Med _den_ vogna i hus vil h*n nok hjem fortest mulig! Dessuten... for hver dag er du et skritt nærmere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.