Gå til innhold

Er "alle" innvandrere sånn??

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg lenger nede med overskriften "Forhold til innvandrer...erfaringer?" Svarene på dette innlegget var så godt som enstemmig negative.

Er innvandrere virkelig så ille?? Er kvinnesynet (i mine øyne) så til de grader forkvaklet? Er den jevne innvandrermann (eller tyrker om dere vil) som regel voldelig?? Jeg må si jeg ble litt skremt, men jeg har vanskelig for å tro at det er så til de grader ille... Men det kan vel være fordi jeg ser gjennom forelskelsens rosa briller.

Innspill - vær så snill?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119458-er-alle-innvandrere-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg kjenner en masse historier om voldelige nordmenn, uten at jeg tror at alle nordmenn er voldelige av den grunn. Det er selvsagt de voldelige man hører om, og ikke alle som bare lever et helt normalt liv.

Denne mannen er et individ, og du må se på hvordan *han* er, og ikke hvordan alle *andre* er. Vurder *han* og *hans* holdninger, istedet for å bedømme han på hvordan andre mener han er.

Man kommer meget langt med å se på hvilke holdninger han har til kvinner, til andre kvinner han treffer, og til kvinnene i familien hans.

Bli kjent med ham.

Med vennlig hilsen

Hei,

Jeg kjenner en masse historier om voldelige nordmenn, uten at jeg tror at alle nordmenn er voldelige av den grunn. Det er selvsagt de voldelige man hører om, og ikke alle som bare lever et helt normalt liv.

Denne mannen er et individ, og du må se på hvordan *han* er, og ikke hvordan alle *andre* er. Vurder *han* og *hans* holdninger, istedet for å bedømme han på hvordan andre mener han er.

Man kommer meget langt med å se på hvilke holdninger han har til kvinner, til andre kvinner han treffer, og til kvinnene i familien hans.

Bli kjent med ham.

Med vennlig hilsen

Kan jeg sende deg en mail? Har du en adresse du kan nås på?

Kulturforskjellen og språkproblemer forsterker konflikter veldig, dessverre.

Det kan ikke være tilfeldig det jeg ser at -alle- ekteskap mellom norske og fremmedkulturelle blir oppløst så fort av de jeg kjenner til. Prosenten burde etter det totale snittet vært 50.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...