Gå til innhold

Hvordan kle seg på date

Anbefalte innlegg

Gjest takk for råd

Da har jeg vært på den daten. Kvelden ble perfekt, klaffet helt fra første øyeblikk. Jeg tok på meg lyse bukser og hvit skjorte i countrystil, røffe støvletter og blå jakke. Fikk farget håret i dag og hadde litt feminine smykker. Så dritbra ut for å skryte av meg selv. Jeg viste at han var businessmann og oppdaget at han var velstående. Vi avtalte å møtes igjen og han har invitert meg til selskap med mange andre mennesker. Vi satt i flere timer og pratet. Fikk helt hakeslepp da han ga meg visittkortet sitt til slutt. Da oppdaget jeg at han er ikke hvilken som helst businessmann og ikke bare velstående, men søkkrik.

Siste gang jeg datet en fra internett, det ble en del dater ut av det var det en blakk kunstner som ikke hadde råd til kaffen han selv drakk. Ja ja livet er mangfoldig og morsomt. Jeg har kost meg ordentlig i hvert fall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119509-hvordan-kle-seg-p%C3%A5-date/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Countrystil? *urk*

Du bor garantert ute i distriktene et sted. Ingen ved sine fulle fem ville vel gått ut på date som en cowboy i sentrale deler av Østlandet, hvertfall....

PS! Hva med en kjole istedet? Uten ruter, rysjer eller annet fjas. En enkel, svart kjole, eller en annen farge du kler spesielt godt. Bare ikke for heftig mønstret...

Gjest Helt enig!

Countrystil? *urk*

Du bor garantert ute i distriktene et sted. Ingen ved sine fulle fem ville vel gått ut på date som en cowboy i sentrale deler av Østlandet, hvertfall....

PS! Hva med en kjole istedet? Uten ruter, rysjer eller annet fjas. En enkel, svart kjole, eller en annen farge du kler spesielt godt. Bare ikke for heftig mønstret...

Enig...

Gjest dagen i dag

Countrystil? *urk*

Herre gud, så ufin du er. Tenk før du skriver da. Litt misunnelig kanskje?

Countrystil? *urk*

Ja, giid hvor mye bedre vi her på sentrale deler av østlandet er enn de jævla bøndene ellers i landet.

Herregud, molli..

Annonse

Ja, giid hvor mye bedre vi her på sentrale deler av østlandet er enn de jævla bøndene ellers i landet.

Herregud, molli..

Herregud tenkte jeg også, da jeg så for meg dama på første daten, i full cowboy-mundur...:-)

Det MÅÅÅÅ være lov å ha det litt moro med folk her i blant! Jeg tenkte faktisk på å skrive "Er'u trønder, eller...!??" i første innlegget, men det våget jeg ikke og omskrev det littegranne:-)

Gjest dette var ikke et råd

Countrystil? *urk*

For all del jeg bor midt i Oslo. Countrystil er ikke samme som cowboystil, kvinnene kledde seg ikke som cowboyer. Jeg lignet mer på engelen i juleevangeliet enn en cowboy.

Gjest svarer deg for andre gang

Herregud tenkte jeg også, da jeg så for meg dama på første daten, i full cowboy-mundur...:-)

Det MÅÅÅÅ være lov å ha det litt moro med folk her i blant! Jeg tenkte faktisk på å skrive "Er'u trønder, eller...!??" i første innlegget, men det våget jeg ikke og omskrev det littegranne:-)

Jeg er ikke trønder og har nesten ikke vært der. Har en venninne derifra som snakker om cowboyskjorter og cowboystøvler som mannfolka bruker. Cowboyskjorte er ikke hvit, ikke engang i Trøndelag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...