Gå til innhold

Hvordan kurerere bakrus?

Anbefalte innlegg

"Blir kvalm selv av smeltet hvitost?" Tipper på at det er DU som er fyllesjuk. Ikke skryt på deg mannebesøk nå...

Mannebesøk? Det var min dritfulle eks som jeg fremdeles deler hus (men ikke seng) med, dessverre ikke noe aktuellt mannebein. :o(

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• molli

4

• Atene

4

• flosshatt

2

Mest aktive i denne tråden

Huff, på en måte "morsomt" men på en annen måte ikke.

Er du ikke redd for å utlevere deg/dere litt vel mye Lillemus?

Du er jo en av dem som ikke er så anonym her, husker det ble lagt ut et bilde m navn på en gang i tiden.

Bilde med navn? Må ha vært ultralydbildet av poden det da. :o) Ellers har jeg noen bilder på hjemmesiden min her ja, men mitt eget navn har jeg aldri oppgitt selv.

Han er vel ikke akkurat vant til alkohol da, nylig fri og frank som han har blitt. Og da tåler sikkert levern hans like godt noen Paracet, som de bøttene med alkohol han har helt i seg.

Lever'n sin er vel det siste han trenger å bekymre seg over nå. Bakekjevla til Lillemus er nok ti ganger verre...:-)

Bakekjevla du. Jeg var så snill så, roet ham ned og trøstet ham til han sovnet i natt og i morrest serverte jeg altså - etter råd her - kaffe og appelsin. :o)

Bakekjevla du. Jeg var så snill så, roet ham ned og trøstet ham til han sovnet i natt og i morrest serverte jeg altså - etter råd her - kaffe og appelsin. :o)

Godt du skjønte fleipen! *he-he* :-)

Hvordan gikk selskapet i fire-tiden, forresten? Klarte han å stable seg på bena og se presentabel ut? :-)

Men hør, Lillemus, neste gang (hvis det blir noen da..) så spiller du høy og skjærende rockemusikk hele dagen istedet. *knegg*

Godt du skjønte fleipen! *he-he* :-)

Hvordan gikk selskapet i fire-tiden, forresten? Klarte han å stable seg på bena og se presentabel ut? :-)

Men hør, Lillemus, neste gang (hvis det blir noen da..) så spiller du høy og skjærende rockemusikk hele dagen istedet. *knegg*

Hvis jeg forteller hva han gjorde under selskapet banker han meg vel blå og gul, men det hadde en viss sammenheng med sist natt. :o) Men han kom hjem før de siste gjestene dro da.

Annonse

Bilde med navn? Må ha vært ultralydbildet av poden det da. :o) Ellers har jeg noen bilder på hjemmesiden min her ja, men mitt eget navn har jeg aldri oppgitt selv.

Joda, indirekte. Du la ut en link med stolt hønemor-bilde til det avisbildet av Tiril, husker du vel? Da hun hadde den fine bunaden du hadde sydd på seg (jeg er fremdelels sjokkskadet og imponert!) Og under fotoet sto jo hvem som hadde sendt det inn :-)

Joda, indirekte. Du la ut en link med stolt hønemor-bilde til det avisbildet av Tiril, husker du vel? Da hun hadde den fine bunaden du hadde sydd på seg (jeg er fremdelels sjokkskadet og imponert!) Og under fotoet sto jo hvem som hadde sendt det inn :-)

Å faen. Jaja. :o)

1. Du våkner, står opp, drikker opp springen og dytter i deg to paracet, 5 sånne godterismakende c-vitaminer og 1-2 multivitaminpiller. Før du legger deg igjen så legger du en Solo i frysa.

2. Du står opp, drikker opp soloen som ligger i frysa, og dusjer.

Hvis du ikke gidder dette er det tilrådelig og knulle som en kanin.

Gjest ikke sign

Å faen. Jaja. :o)

Ja, det var det jeg tenkte på. Synes å huske at det ble slettet, men likevel. Føler det blir så lite privatliv igjen når både barn og eks.mann beskrives. Men...jeg har jo ikke noe med hva andre gjør, bare tipser altså..

Ja, det var det jeg tenkte på. Synes å huske at det ble slettet, men likevel. Føler det blir så lite privatliv igjen når både barn og eks.mann beskrives. Men...jeg har jo ikke noe med hva andre gjør, bare tipser altså..

Du har kanskje rett i det du sier. :o) Jeg får bruke andre mål og få ut gruff og gørre på når det blir så personlig kanskje.

Gjest ikke sign

Du har kanskje rett i det du sier. :o) Jeg får bruke andre mål og få ut gruff og gørre på når det blir så personlig kanskje.

:-)

Det er jo sååååå artig å lese, for du virker så morsom og grei, men selv er jeg svært reserveret m det jeg skriver ettersom jeg vet at det er så utrolig mange fler som leser her enn som er med i diskusjonen osv.

Og som du ser....jeg er ikke alltid "tøff nok" til å signere med den jeg er her inne..

Det ble lagt ut en link til en VG-artikkel en gang, der var det bilde av deg og Lavrans, og navn på både deg og gubben.

Nå er jeg beryktet for god hukommelse da. Ikke sikkert at noen andre husker det.

Annonse

Det ble lagt ut en link til en VG-artikkel en gang, der var det bilde av deg og Lavrans, og navn på både deg og gubben.

Nå er jeg beryktet for god hukommelse da. Ikke sikkert at noen andre husker det.

Hyyysj da! ;o) Det husker jeg da godt, jeg mobbet Christian Anker fordi bildet av ham var mye mindre enn bildet av meg! ;o)

Og jeg har en stor utgave av et av bildene som ikke kom på trykk på veggen.

Hyyysj da! ;o) Det husker jeg da godt, jeg mobbet Christian Anker fordi bildet av ham var mye mindre enn bildet av meg! ;o)

Lavrans var ihvertfall en helt nydelig unge !

Men det er vel ingen som finner den linken nå, så lenge etterpå ?

Lavrans var ihvertfall en helt nydelig unge !

Men det er vel ingen som finner den linken nå, så lenge etterpå ?

Vil de nå absolutt lete opp den så får de bare lete. Men lå den ute på nett da? Var det ikke bare i papirutgaven?

I tillegg har du en link på hjemmesiden din til en annens hjemmeside hvor vedkommende har laget en side om Lavrans pga hjertefeilen, der står jo navnet ditt. Når du i tillegg har lagt ut online-adressen din med etternavn så er det ikke spesielt vanskelig å finne ut hva du heter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...