Gå til innhold

Hvordan kurerere bakrus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• molli

4

• Atene

4

• flosshatt

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke sign

1. Du våkner, står opp, drikker opp springen og dytter i deg to paracet, 5 sånne godterismakende c-vitaminer og 1-2 multivitaminpiller. Før du legger deg igjen så legger du en Solo i frysa.

2. Du står opp, drikker opp soloen som ligger i frysa, og dusjer.

Hvis du ikke gidder dette er det tilrådelig og knulle som en kanin.

Man kan ikke knulle om man er kvalm og må spy....

Annonse

Gjest ikke signatur

Huff, på en måte "morsomt" men på en annen måte ikke.

Er du ikke redd for å utlevere deg/dere litt vel mye Lillemus?

Du er jo en av dem som ikke er så anonym her, husker det ble lagt ut et bilde m navn på en gang i tiden.

Hei.. om det å være anonym. Hva om nabo/kollega/andre leser om deg og forstår hvem du er? Vel.. Jeg vil være anonym her inne, og synes du utleverer mye av deg selv her. Men samtidig er det jo det som gjør at jeg føler at jeg kjenner deg litt, og stoler på råd fra deg:) Om noen gidder følge med på alt du skriver så er det vel deres problem om de blir hekta.. Men siden man leser så mye om folk som møter på internett og opplever fæle ting osv.: tenk om du møter en mann, og så viser det seg at han har planlagt å møte deg og kjenner til mye om deg (fra nettet)? Skummelt... (som en film, vet det. Men man leser jo om slike ting). Jeg skriver det bare for at du skal være obs på det.. Liker deg godt jeg! Men som sagt er jeg anonym på nett, fordi jeg ikke vil at folk skal vite hvem jeg er og ting om meg og familien min.. Vel; det ble litt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...