Mizar Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Har en utgang på pcen slik at den kan kobles til tv. Det er merke av en firkant med en s og en pil i. En lik utgang på tv. Men det kommer ikke bilde på tv bare med å sette i kabel.. hva mer må jeg gjøre? 0 Siter
citoyen Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Det må som regel aktiveres i skjermkort-driveren. Nøyaktig hvordan avhenger av hvilket skjermkort du har. Sjekk manualen som fulgte med. 0 Siter
Mizar Skrevet 13. september 2003 Forfatter Skrevet 13. september 2003 Det må som regel aktiveres i skjermkort-driveren. Nøyaktig hvordan avhenger av hvilket skjermkort du har. Sjekk manualen som fulgte med. har ikke noe manual... pc fra jobben som jeg har lånt hjem.... mulig å finne ut av det da? 0 Siter
citoyen Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 har ikke noe manual... pc fra jobben som jeg har lånt hjem.... mulig å finne ut av det da? Rot litt rundt i display-innstillingene (høyreklikk på desktop og velg properties). Mest sannsynlig under Settings - Advanced. Og så må TV'n stå i AV-modus. 0 Siter
Gjest Destiny Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Gå inn på control panel - system - device manager - display adapters. Dersom du har et geforce kort kan du laste ned drivere på www.nvidia.com. Tror det står ganske godt forklart der, hvis du leter litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.