Gå til innhold

Finnes det i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen butikker i Oslo som selger sarier, shalwar kameez osv?

Jeg kjenner til flere butikker bla.a. på grønland som selger eksotiske stoffer slik at man kan sy selv, men kanskje man kan få kjøpt ferdige antrekk et sted i stedet?

mvh

Skrevet

Jeg ville prøvd en av butikkene på Grønland, jeg. Det er flere klesforretninger der også som jeg vil tro har sånne klær.

Skrevet

Her:

Lakshmi Stoff og Gardin

Grønlandsleiret 1 0190 Oslo tlf. 22 17 38 75

Skrevet

Her:

Lakshmi Stoff og Gardin

Grønlandsleiret 1 0190 Oslo tlf. 22 17 38 75

Takk for svar :o)

De selger ferdigsydd også der altså?

Kult! :-)))

Skrevet

Jeg ville prøvd en av butikkene på Grønland, jeg. Det er flere klesforretninger der også som jeg vil tro har sånne klær.

Ja, om det finnes, så er det vel på Grønland/ Gamle Oslo - området :o)

Skrevet

Jeg kan spørre noen i morra kanskje. Bor en bunsj med eksotiske kvinnemennesker i de underligste kreasjoner rundt her.

Skrevet

Spør i de butikkene som selger metervare i saristoff. De vet ganske sikkert hvem som syr ferdige sarier.

Skrevet

Takk for svar :o)

De selger ferdigsydd også der altså?

Kult! :-)))

Ja, jeg mener det var der de haddde ferdigsydde. Men ta en telefon for sikkerhet skyld. Skal du konvertere?:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...