Gå til innhold

Hva er ditt ønske nr 1. for tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kinasøker

Vi har ventet i 2 år og 7 måneder. (Adopsjon er ikke akkurat noe for sarte sjeler...)

Hvilket land venter dere barn ifra ettersom dere har ventet så lenge?

Å vente på tildeling av barn er vel ikke så ille dersom prosessen har gått greit med godkjenning?

Annonse

Mitt høyeste familieønske (og for andre mennesker også selvsagt) er at alle skal få være friske og ha det bra.

Mitt skikkelige ego-ønske er at jeg skal komme i harmoni med mitt eget ikke- eksisterende kjærlighetsliv og få oppfylt alle de ønskene jeg stadig bærer på, men som aldri blir noe av.

"Mitt er å få adoptivbarnet vi venter på og at det er en jente."

Er det mulig???

At ditt høyeste ønske er at det er en jente???

Ino: Hva så? Du har vel ikke noe med hva andre ønsker? Det er vel lov å ønske at det er en jente, eller gutt? Jada, det viktigste er selvsagt at barnet er friskt og får det bra, men det er faktisk lov å _ønske_ at det blir en jente. Om det virker egoistisk for deg, so be it! Folk får da vel lov til å ønske seg hva de vil, uten at du skal hoppe i taket av den grunn?

at jeg vant 20mill i lotto igår (har ikke sjekket kupongen ennå)!

da har jeg råd til å gjøre alt jeg har lyst til:ta den utdannelsen jeg vil uten å bekymre meg for penger, reise og lære, kjøpe en bil som ikke er farlig, gi til moren min som fortjener millioner

+++

Annonse

Ino: Hva så? Du har vel ikke noe med hva andre ønsker? Det er vel lov å ønske at det er en jente, eller gutt? Jada, det viktigste er selvsagt at barnet er friskt og får det bra, men det er faktisk lov å _ønske_ at det blir en jente. Om det virker egoistisk for deg, so be it! Folk får da vel lov til å ønske seg hva de vil, uten at du skal hoppe i taket av den grunn?

Nei jeg har vel ikke noe med det, og Ja jeg synes også det er lov til å ønske seg det ene eller det andre.

Det jeg faktisk reagere på at at noen kan ha jente kontra gutt som så viktig ønske at det faktisk kommer opp som nr. 1 av alle ønsker man sitter med.

Men noen har det vel så bra på alle måter at slikt kommer på førsteplass da......

Gjest Humlepungen

Et av mine største(og litt egoistiske) ønsker må være at et par millioner kroner skal dale ned i fingrene til meg og min kjære slik at vi kan kjøpe en enebolig på et sted der vi virkelig ønsker å bo. Gjerne ved sjøen. *sukk*

Lykke til med ditt største ønske:o) Håper du får et nydelig lite nurk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...