Gå til innhold

Den største rasisten...

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Hvorfor alle disse infame spekulasjonene om Ulv? Flere har gang på gang forsøkt å lime på han rasiststempel uten å kunne finne innlegg som indikerer det. Et par falske påstander har visst også forekommet. Flere kjenner han personlig her og ser at det dere skriver ikke stemmer. Det er de samme som baksnakker som også plager andre på forumet. Ta dere sammen og fei for egen dør.

Kan man begynne å hate et anonymt nick i tilfelle hvorfor? Er det noen litt småråtne hoder her?

Det er noe vanskelig å forstå hvorfor du trenger å bruke et utall nick i hver tråd du deltar i...?

Likeledes vil jeg be deg slutte med å produsere fullt så mange innlegg som omhandler UIF som du har gjort de siste dagene. Selv om ditt formål er å støtte positivt, så er det fortsatt en form for personfokusering vi ikke anser som ønskelig.

Fortsetter under...

• Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• SierDuDet

21

• babykisser

12

• Prozak

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Moderator

Denne Ulv må jo få seg en god latter av alt dette småparanoide surret. Han virker som en skarp liten megaskøyer, så det spørs hvem som blir lurt. Vi har lett for å undervurdere og tro _vi_ er de smarte.

Foreslår fortsatt bruk av ett nick i hver tråd...

Gjest Det var en spøk ja!

Særlig når du skal kaste dritt, kan du kanskje greie deg med ett nick i hver tråd?

Jeg svarte deg at dette var bare en komisk slengbemerkning fra min side, og ikke noe alvorlig ment.Men det svaret presterte du altså å fjerne...er det mulig???

Å være webmaster skal være en _jobb_ , ikke en lek der du bare kan tulle med folk!

Det er noe vanskelig å forstå hvorfor du trenger å bruke et utall nick i hver tråd du deltar i...?

Likeledes vil jeg be deg slutte med å produsere fullt så mange innlegg som omhandler UIF som du har gjort de siste dagene. Selv om ditt formål er å støtte positivt, så er det fortsatt en form for personfokusering vi ikke anser som ønskelig.

Kan dere da love å slette ALL personfokusering, og ikke favorisere noen?

Ikke det nei.

Annonse

Jeg registerer bare at du og jeg har vokst opp i helt forskjellig miljø, forskjellig by og med helt forskjellige folk rundt oss.

Har ALDRI hørt noen mann, hverken nært eller perifert som forsvarer slik vold, og skulle noen i min omgangskrets gjøre seg skyldig i noe sånt ville han hatt null venner tilbake.

For det første så snakket jeg ikke om menn som forsvarte slikt, men om enkelte miljøer hvor slikt blir oversett og på den måten indirekte tolerert.

Hvor du har vokst opp vet jeg ikke, og ikke vet du hvor jeg har vokst opp heller.

"...................."

For det første så snakket jeg ikke om menn som forsvarte slikt, men om enkelte miljøer hvor slikt blir oversett og på den måten indirekte tolerert.

Hvor du har vokst opp vet jeg ikke, og ikke vet du hvor jeg har vokst opp heller.

"...................."

Godt mulig det finnes slike miljø. Jeg kjenner dem ikke, og håper de ikke finnes.

Godt mulig det finnes slike miljø. Jeg kjenner dem ikke, og håper de ikke finnes.

Det sier jo litt om hvorvidt du er kompetent til å diskutere noe, når du tydeligvis ikke er villig til å akseptere noen andre syn/oppfatninger/fakta om verden enn dine egne.

"..................."

Foreslår fortsatt bruk av ett nick i hver tråd...

Jeg tror jeg dauer av latter! ENDELIG får vi det bekreftet det mange av oss har visst - det postes støtteeklæringer til seg selv, og det diskuteres med seg selv over en lav sko.

Håper det kan bli slutt på svineriet, for det ER faktisk unødvendig mye støy.

Jeg tror jeg dauer av latter! ENDELIG får vi det bekreftet det mange av oss har visst - det postes støtteeklæringer til seg selv, og det diskuteres med seg selv over en lav sko.

Håper det kan bli slutt på svineriet, for det ER faktisk unødvendig mye støy.

"Jeg tror jeg dauer av latter! ENDELIG får vi det bekreftet det mange av oss har visst - det postes støtteeklæringer til seg selv, og det diskuteres med seg selv over en lav sko."

*hehe* gammelt nytt, men som du som du sier, det var flott å få det bekreftet!

Det sier jo litt om hvorvidt du er kompetent til å diskutere noe, når du tydeligvis ikke er villig til å akseptere noen andre syn/oppfatninger/fakta om verden enn dine egne.

"..................."

Når du trekker ikke moment som ikke tilhører min virkelighet skal jeg ikke ha lov å si i fra om det ?

Kan hende det finnes slike avstumpede miljø som du sier. Lite annet å gjøre enn å ta avstand fra dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...