Gjest ikke helt sikker nei Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Er FRP for EU, eller mot? jeg mente de var for..men nå ble jeg litt usikker. 0 Siter
Gjest folkeavstemning Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jeg tror de har delte meninger i partiet. Ellers er vel ikke det så viktig hva de ulike partier mener synes jeg. Et EU- valg vil vel avgjøres med folkeavstemning uansett vel? Da har det jo ikke noe å si hva de ulike parti måtte mene. 0 Siter
maribo Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Er det ikke et ganske nei-parti, men med en god del ja-stemmer, da? Var ikke det et veldig politisk svar - ikke så veldig klart svar, altså!!! 0 Siter
nolte Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Carl Ivar har nedlagt forbud mot at partiet skal mene noe om EU. 0 Siter
Lenny Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Er det ikke et ganske nei-parti, men med en god del ja-stemmer, da? Var ikke det et veldig politisk svar - ikke så veldig klart svar, altså!!! Det var ikke et sånn veldig klart svar, altså ikke et sånn enkelt svar som man forstår uten å anstrenge seg det minste sånn som frp'ere liker. Derimot var det et korrekt svar, et litt reflektert svar sånn som krever at man tenker en bitteliten smule selv for å forstå. 0 Siter
Sør Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Frp VAR for (og jeg tror de offisielt ER for) EU, men at Carl I Hagen har skiftet posisjon enda en gang, og nå er personlig imot EU. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.