Gå til innhold

Slankekur med bare en masse egg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mormora mi har også tatt den kuren og hun gikk ned masse. Var en uke med bare fet mat, en uke med noraml mat, en uke med fet mat (lite brød osv.)

Mamma har gått ned masse med en potet-kur. Da lever du så og si på poteter.. Og grønnsaker da, var visst øreten retter man kan lage, men de kan ikke jeg. Hun hadde en "potet-bok".

Gjest ikke sign

Alt det rare man gjør.. spis sundt og godt og fornuftig, du. Og tren litt (gå tur/sykle eller annet). Ikke så mye som skal til, og ikke gidd en eller annen merkelig kur... det er bare tull. Du skal jo holde vekta, og da må en endring i kostholdet til.

Man kan helt sikkert bli slank av bare å spise kylling en hel uke også!!!

"Man kan helt sikkert bli slank av bare å spise kylling en hel uke også!!!"

Et utrolig dårlig eksempel.

Lev på fornuftige mengder kylling i en mnd, og bare det, og jeg skal love deg at fettet på kroppen din får bein og gå på.

Personlig ville jeg nok lagt til litt karbohydrater i tillegg, men det finnes ikke bedre slankemat enn kylling.

Annonse

"Man kan helt sikkert bli slank av bare å spise kylling en hel uke også!!!"

Et utrolig dårlig eksempel.

Lev på fornuftige mengder kylling i en mnd, og bare det, og jeg skal love deg at fettet på kroppen din får bein og gå på.

Personlig ville jeg nok lagt til litt karbohydrater i tillegg, men det finnes ikke bedre slankemat enn kylling.

Kylling og ris, noe for de som trener muskler:-)

(ja, har en eks-kjæreste som trente flittig på helsestudio. Det er derfor jeg bl.a. vet hvem Bob Paris er og sånn..)

Kylling og ris, noe for de som trener muskler:-)

(ja, har en eks-kjæreste som trente flittig på helsestudio. Det er derfor jeg bl.a. vet hvem Bob Paris er og sånn..)

Det er også noe for de som vil ned i vekt! Kylling, ris, fisk, magert kjøtt, osv, er genialt i forhold til slankere.

Billigere enn disse slankekurene som likevel ikke fungerer er de også.

Det er også noe for de som vil ned i vekt! Kylling, ris, fisk, magert kjøtt, osv, er genialt i forhold til slankere.

Billigere enn disse slankekurene som likevel ikke fungerer er de også.

Kylling, fisk og magert kjøtt er jo ganske dyrt, da...

Kylling, fisk og magert kjøtt er jo ganske dyrt, da...

Tunfisk er billig.

Kylling får du ofte for rundt 30 kroner, noe som blir 15 kroner per middag. Det er ikke en spesiel dyr middag.

Ris er også billig, så si 20 kroner for en sunn og god middag.

Tunfisk er enda billigere, og veldig sunt. Her får du en bra middag, inklusive ris, for rundt 10 kroner om du ser bortifra strømutgiftene ved koking av risen.

Tunfisk er billig.

Kylling får du ofte for rundt 30 kroner, noe som blir 15 kroner per middag. Det er ikke en spesiel dyr middag.

Ris er også billig, så si 20 kroner for en sunn og god middag.

Tunfisk er enda billigere, og veldig sunt. Her får du en bra middag, inklusive ris, for rundt 10 kroner om du ser bortifra strømutgiftene ved koking av risen.

Ferdiggrillet? Ca. 40,-/2, ja. Kyllingfilet er dyrt!

Tunfisk er godt i tunfisksalat, men man kan ikke spise det hver dag?

Ris er det ikke næring i.

Svinefilet er dyrt!

Det ligner på "Lindberg"-kost, men du skal holde deg nesten helt unna ris, pasta poteter o.s.v. Du går ned i vekt, selv om du gomler t-bonesteak, jordbær med kremfløte og egg med bacon.

Har sett at det virker, problemet kommer når du tillater deg et rundstykke...

Annonse

Ferdiggrillet? Ca. 40,-/2, ja. Kyllingfilet er dyrt!

Tunfisk er godt i tunfisksalat, men man kan ikke spise det hver dag?

Ris er det ikke næring i.

Svinefilet er dyrt!

Du får kylling billigere enn 40 kroner, i hvert fall på Rimi (tror jeg betaler 34), men hvis ikke får du enda billigere om du griller den selv, noe som også smaker bedre i og med at de som blir grillet i butikkene har en tendens til å være litt tørre.

Joda, tunfisk kan man spise hver dag. Man må bare finne noen måter å tilberede den på sånn at man ikke blir drittlei.

Ris inneholder karbohydrater. Man trenger det også.

Svin er jeg ikke overbegeistret for, så det spiser jeg uansett lite av.

Ellers kan man dra på shoppingtur til Sverige i ny og ne dersom man bor i nærheten. Her er jo både kyllingfileet, og spesielt vanlige, ugrillede kyllinger, svært billig.

Det samme gjelder det meste annet av kjøtt.

Uansett: Prisen er ingen unnskyldning i og med at sunn mat ikke er dyrere enn usunn.

Aha! Er det derfor jeg holder meg slank selv om spiser mye.

Egg er sunt! Godt er det også.

Åja, du mener kanskje kylling. Det er enda sunnere.

Men nå er det jo noen som holder seg tynne uansett, dog representerer ikke de flertallet av oss.

Siden du er en babe synes jeg du skal sende deg et bilde av meg. Du har sett meg! :)

Du får kylling billigere enn 40 kroner, i hvert fall på Rimi (tror jeg betaler 34), men hvis ikke får du enda billigere om du griller den selv, noe som også smaker bedre i og med at de som blir grillet i butikkene har en tendens til å være litt tørre.

Joda, tunfisk kan man spise hver dag. Man må bare finne noen måter å tilberede den på sånn at man ikke blir drittlei.

Ris inneholder karbohydrater. Man trenger det også.

Svin er jeg ikke overbegeistret for, så det spiser jeg uansett lite av.

Ellers kan man dra på shoppingtur til Sverige i ny og ne dersom man bor i nærheten. Her er jo både kyllingfileet, og spesielt vanlige, ugrillede kyllinger, svært billig.

Det samme gjelder det meste annet av kjøtt.

Uansett: Prisen er ingen unnskyldning i og med at sunn mat ikke er dyrere enn usunn.

Bøyer meg i støvet, og tar poenget - jeg er kresen!

Er ikke vegeterianer, elsker en blodig biff, men spiser mye frukt og grønnsaker. Klarer ikke å leve på under 50,- per pers. om dagen.

Sunt og billig er ikke apetittvekkende, kom med en ukesmeny?

Ta det som en utfordring..? :-)

Bøyer meg i støvet, og tar poenget - jeg er kresen!

Er ikke vegeterianer, elsker en blodig biff, men spiser mye frukt og grønnsaker. Klarer ikke å leve på under 50,- per pers. om dagen.

Sunt og billig er ikke apetittvekkende, kom med en ukesmeny?

Ta det som en utfordring..? :-)

Tja, jeg gidder ikke her å skrive opp hva jeg spiser hver dag en hel uke, men jeg kan skrive sånn ca hva jeg baserer måltidene på, sånn mer eller mindre.

- Egg.

- Tunfisk.

- Kylling.

- Makrell i tomat.

Vel, dette er vel hovedingrediensene mine. Man kan jo lage så mangt med kylling, egg (omeletter, osv).

I tillegg spiser jeg ved siden av:

- Brød.

- Ris.

- Suppe (meningsløs mat men godt når man har 3 hardkokte egg oppi + et par brødskiver).

Men i realiteten har jeg i veldig lang tid basert maten min på, i tillegg til det over:

- Grandiosa.

- Kebab.

- Burgere.

- Pommes Frites.

Cluet er å kjøre en kombinasjon mellom det øverste og det nederste. Man kan unne seg en pizza i ny og ne, 15 øl om man vil, Kebab, osv.

Tja, jeg gidder ikke her å skrive opp hva jeg spiser hver dag en hel uke, men jeg kan skrive sånn ca hva jeg baserer måltidene på, sånn mer eller mindre.

- Egg.

- Tunfisk.

- Kylling.

- Makrell i tomat.

Vel, dette er vel hovedingrediensene mine. Man kan jo lage så mangt med kylling, egg (omeletter, osv).

I tillegg spiser jeg ved siden av:

- Brød.

- Ris.

- Suppe (meningsløs mat men godt når man har 3 hardkokte egg oppi + et par brødskiver).

Men i realiteten har jeg i veldig lang tid basert maten min på, i tillegg til det over:

- Grandiosa.

- Kebab.

- Burgere.

- Pommes Frites.

Cluet er å kjøre en kombinasjon mellom det øverste og det nederste. Man kan unne seg en pizza i ny og ne, 15 øl om man vil, Kebab, osv.

*smiler* Spiser alt, jeg. Har ikke vektproblemer, de er mer økonomiske...

Synes kostholdet ditt høres litt kjedelig ut, slanker du deg, eller driver du og trener deg opp?

*smiler* Spiser alt, jeg. Har ikke vektproblemer, de er mer økonomiske...

Synes kostholdet ditt høres litt kjedelig ut, slanker du deg, eller driver du og trener deg opp?

Jeg spiser alt, men jeg spiser det jeg liker, og det over er det jeg liker akkurat nå.

Det første var et eksempel på hva jeg ville holdt meg til om det var pga trening, mest fordi det er enkelt og tilberede og jeg gidder aldri å bruke lang tid på å lage mat.

Driver verken og slanker meg eller trener meg opp, men jeg trener og litt sitter jo igjen fra den gang jeg var en god del mer seriøs enn jeg nå er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...