Gå til innhold

Fordeler knyttet til etnisk opprinnelse?

Anbefalte innlegg

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article135929.ece

Sogndal-stopper Raoul Kouakou er er et råskinn av en notorisk grisespiller. Han har 5 røde så langt.

Han synes sikkert det er litt drøyt og leter etter en forklaring. Etter å ha plantet albuen rett i skallen på en motspiller på søndag, med direkte rødt som resultat, sier han:

"Jeg mistenker dommerne for å gi meg kort fordi jeg er svart".

....

Ikke pent gjort Raoul. Rasismestempelet kan benyttes til så mangt, men etter 5 røde for avsindige angrep, bør du kanskje først se hen til eget temperament og ferdigheter.

Vi som utgjør fotballfolket liker ikke slike utspill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119775-fordeler-knyttet-til-etnisk-opprinnelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snille seg

Du kom meg i forkjøpet.

Makan til utspill.

Hva skal man med hjernedøde, rasistiske organisasjoner når enkelte utlendinger tyr til denne typen utspill så fort noe går i mot dem...

Slike utspill gjør jobben for dem.

Hehe, en luring han der!

Husker en bekjent fortalte om lignende opplevelser fra sin arbeidsplass(var det postverket mon tro...) i tigerstaden en gang i tida.

Der var det en del pakistanere som ropte rasisme så snart det var noe de var misfornøyd med.Å hvorfor gjorde de det?Jo fordi de visste det ga dem fordeler i form av de beste jobbene osv.Jaja, når vi nordmenn er så dumme og lettlurte så, da får vi kansje skylde oss selv.

Annonse

Jeg ser hva du skriver, men... værsåsnill, søte Grip, ikke ta opp hansken etter et visst kreatur. Det blir bare slitsomt.

Vær trygg, mon cherie, her opptas ingen hanske.

Meeen...jeg fant grunn til å minne om at vi ikke liker slikt på banen. Der er vi alle like. Neger og hvit, rik og fattig. Høyrefolk og AP. Ja, til og med sv'ere kan delta uten at dommeren bruker det mot dem ;.)

Vær trygg, mon cherie, her opptas ingen hanske.

Meeen...jeg fant grunn til å minne om at vi ikke liker slikt på banen. Der er vi alle like. Neger og hvit, rik og fattig. Høyrefolk og AP. Ja, til og med sv'ere kan delta uten at dommeren bruker det mot dem ;.)

Poenget ditt om likhet for dommer'n er det ikke vanskelig å støtte.

Det er også gledelig at det meldes om ongoing dyp og ekte dannelse - tross mulig og jevnlig bruk av rare hatter, skjerf på sommeren, horn samt trofast støtte til buljongnæringen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...