Gå til innhold

Hvem på framen skal inngå partnerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at to av de som er med på farmen skal inngå homofilt partnerskap. Noen som vet hvem det er?

Skrevet

Jo-Inge og Berit. Dvs. Berit er egentlig en traktorlesbe som har konvertert. Altså: hun (han) var lesbe. Etter hvert begynte hun (han) å se mer og mer ut som en mann.

Du kan jo ikke være lesbisk mann som liker damer, tenkte hun (han). "Ja, da kan jeg like godt bli homo", uttalte hun (han) i et intervju. Hun (han) påstod også at hun (han) hadde fått det atskillig ryddigere på badet etter at hun (han) var blitt mann. "Og når Jo-Inge flytter inn hos meg, blir det jo dobbelt så ryddig", konkluderte hun (han) med.

Skrevet

Ingen spesielt homofile der - selv om jeg ikke har sett så mange menn heller , bortsett fra Olav.

Kanskje du er på det forrige farmen enda? Da må jeg nok dessverre skuffe deg med at de har gått fra hverandre - men er selvfølgelig gode venner.

Skrevet

Heh.. Stefan fikk et spørsmål på Tett på nett i dag om han og BT skulle inngå partnerskap, noe han svarte ja på. Tydeligvis noen som tok dette seriøst! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...