Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha værhane på hytta,og skal få noen til å lage den spesielt til meg. Tror at profilen av et troll hadde vært fint. Kunne noen hjulpet meg med en tegning av det? Har lett og lett, men finner det ikke. Evt forslag til andre typer "værhaner" mottas med takk!!

Skrevet

Smak på ordet...vær...-hane, ja, det var det.. Neida, skal ikke tulle, hva med en katt, hvis du har det?

Skrevet

Smak på ordet...vær...-hane, ja, det var det.. Neida, skal ikke tulle, hva med en katt, hvis du har det?

En vær-katt med andre ord...*s* Ikke dumt forslag. Problemet er bare at jeg må ha disse tingene i profil. Og jeg er ingen flink tegner....

Skrevet

Gå inn på www.google.com

Velg "images"

Skriv "troll", "cat"/"katt" eller hva du ønsker bilde av.

Med vennlig hilsen

Skrevet

En profil av Kjell Magne Bondevik passer meget godt som værhane

Skrevet

Du skal ha et troll som værhane?

Det er et eller annet som skurrer her ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...