Altman Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Fant ingenting i databasen på den forfatteren gitt ... da har du søkt som ei kjerring 0 Siter
Altman Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jammen det er i hvertfall ikke spenning/krim.. Men morsomme er de, jeg elsker dem! ) Dialogene er så... ja, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare deg. Han har en helt spesiell måte å skrive dialoger på 0 Siter
Zirine Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Har du prøvd Unni Lindell, da? Er du gjennom Karin Fossum? Eller kan jeg anbefale Sigurd Evensmo "Englandsfarere", som er fra 2. verdenskrig, veldig bra bok.. Jeg liker ikke Unni L og jeg kan ikke fordra Anne Holt. Personlig forstår jeg ikke hvorfor hun fikk bøkene sine antatt i det hele tatt. Meeen, nok om det. Evensmoe skal jeg ta neste gang *bokmerke denne tråden* Et tips til deg neste gang du går på biblioteket er å forsøke Gert Nygårdshaug. 0 Siter
Zirine Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 da har du søkt som ei kjerring *vise fingeren* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jeg liker ikke Unni L og jeg kan ikke fordra Anne Holt. Personlig forstår jeg ikke hvorfor hun fikk bøkene sine antatt i det hele tatt. Meeen, nok om det. Evensmoe skal jeg ta neste gang *bokmerke denne tråden* Et tips til deg neste gang du går på biblioteket er å forsøke Gert Nygårdshaug. Takk, er helt blank, hva kan jeg forvente meg? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Dialogene er så... ja, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare deg. Han har en helt spesiell måte å skrive dialoger på Han er helt unik..Har du lest den historien der Wooster må sverte ansiktet? Der han skal bo på landet for å få spille banjo i fred... Jeg lurer på om ikke den boken er den morsomste, ever...) 0 Siter
punkyB Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Cook et eller annet, Tom Clancy , Liza Marklund. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 John Fowles, Samleren. Jeg synes den var veldig spennende i hvertfall.. For lett underholdning : Knut Nærum : Døde menn går på ski.. 0 Siter
Zirine Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Takk, er helt blank, hva kan jeg forvente meg? Det var nå ikke så spennende at jeg holdt på å dø, men velskrevet var det i høyeste grad. http://www.google.com/search?q=gert+nyg%C3%A5rdshaug&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 0 Siter
Altman Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Han er helt unik..Har du lest den historien der Wooster må sverte ansiktet? Der han skal bo på landet for å få spille banjo i fred... Jeg lurer på om ikke den boken er den morsomste, ever...) Det er så mange år siden jeg har lest ham at jeg har glemt det aller meste. Jeg tipper tiden er inne til å plukke ham frem igjen. En av bøkene hans (jeg husker ikke tittelen) er nok noe av det morsomste jeg har lest. Husker du forresten hva den boka heter? 0 Siter
Zirine Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Cook et eller annet, Tom Clancy , Liza Marklund. Tom Clancy er spion og det synes jeg er så sinnsykt kjedelig. Marklund har jeg lest 2 av - det er vel bare en igjen og den er utleid. Cook, er ikke det også spion?? 0 Siter
Zirine Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Det er så mange år siden jeg har lest ham at jeg har glemt det aller meste. Jeg tipper tiden er inne til å plukke ham frem igjen. En av bøkene hans (jeg husker ikke tittelen) er nok noe av det morsomste jeg har lest. Husker du forresten hva den boka heter? Den blinde leder den blinde 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Det er så mange år siden jeg har lest ham at jeg har glemt det aller meste. Jeg tipper tiden er inne til å plukke ham frem igjen. En av bøkene hans (jeg husker ikke tittelen) er nok noe av det morsomste jeg har lest. Husker du forresten hva den boka heter? Den heter:"Takk skal de ha, Jeeves".. En annen høydare er "Hjerter i kval" og dessuten er "Tanter er ikke gentlemen" også morsom.. Kos deg! ) 0 Siter
Altman Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Den blinde leder den blinde nåh... 0 Siter
Zirine Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 John Fowles, Samleren. Jeg synes den var veldig spennende i hvertfall.. For lett underholdning : Knut Nærum : Døde menn går på ski.. Nærum er go Den andre virker kjent *undersøke* Takk. 0 Siter
Altman Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Den heter:"Takk skal de ha, Jeeves".. En annen høydare er "Hjerter i kval" og dessuten er "Tanter er ikke gentlemen" også morsom.. Kos deg! ) ser man det... takk 0 Siter
punkyB Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Tom Clancy er spion og det synes jeg er så sinnsykt kjedelig. Marklund har jeg lest 2 av - det er vel bare en igjen og den er utleid. Cook, er ikke det også spion?? Jævlig kresen du var da !! Cook skriver spenningsbøker basert på sykehus/medisin o.l. 0 Siter
Altman Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jævlig kresen du var da !! Cook skriver spenningsbøker basert på sykehus/medisin o.l. hvor artig kan _det_ bli i lengden, da? Ja, bortsett hvis det er noen snertne sykepleiere der da.... men bøker har jo ikke bilder, som oftest, og da er vi jo like langt... 0 Siter
punkyB Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 hvor artig kan _det_ bli i lengden, da? Ja, bortsett hvis det er noen snertne sykepleiere der da.... men bøker har jo ikke bilder, som oftest, og da er vi jo like langt... Var ikke legeromanen jeg snakket om da vennen ..... Hælvete - du er like kresen som Zir - skulle nesten tro du var i slekt med henne. Er du? 0 Siter
Gjest tod Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Patricia Highsmith er meget god krim, syns jeg. Det er hun som har skrevet bøkene bak Ripley-filmene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.