Gå til innhold

I morgen skal jeg på biblioteket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

15

• Altman

10

• mil1365380270

5

• punkyB

5

Mest aktive i denne tråden

Har du prøvd Unni Lindell, da? Er du gjennom Karin Fossum? Eller kan jeg anbefale Sigurd Evensmo "Englandsfarere", som er fra 2. verdenskrig, veldig bra bok..

Jeg liker ikke Unni L og jeg kan ikke fordra Anne Holt. Personlig forstår jeg ikke hvorfor hun fikk bøkene sine antatt i det hele tatt.

Meeen, nok om det. Evensmoe skal jeg ta neste gang *bokmerke denne tråden*

Et tips til deg neste gang du går på biblioteket er å forsøke Gert Nygårdshaug.

Jeg liker ikke Unni L og jeg kan ikke fordra Anne Holt. Personlig forstår jeg ikke hvorfor hun fikk bøkene sine antatt i det hele tatt.

Meeen, nok om det. Evensmoe skal jeg ta neste gang *bokmerke denne tråden*

Et tips til deg neste gang du går på biblioteket er å forsøke Gert Nygårdshaug.

Takk, er helt blank, hva kan jeg forvente meg?

laguna1365380434

Dialogene er så... ja, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare deg. Han har en helt spesiell måte å skrive dialoger på

Han er helt unik..Har du lest den historien der Wooster må sverte ansiktet? Der han skal bo på landet for å få spille banjo i fred...

Jeg lurer på om ikke den boken er den morsomste, ever...:o)

Annonse

Takk, er helt blank, hva kan jeg forvente meg?

Det var nå ikke så spennende at jeg holdt på å dø, men velskrevet var det i høyeste grad.

http://www.google.com/search?q=gert+nyg%C3%A5rdshaug&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8

Han er helt unik..Har du lest den historien der Wooster må sverte ansiktet? Der han skal bo på landet for å få spille banjo i fred...

Jeg lurer på om ikke den boken er den morsomste, ever...:o)

Det er så mange år siden jeg har lest ham at jeg har glemt det aller meste. Jeg tipper tiden er inne til å plukke ham frem igjen. En av bøkene hans (jeg husker ikke tittelen) er nok noe av det morsomste jeg har lest.

Husker du forresten hva den boka heter?

Det er så mange år siden jeg har lest ham at jeg har glemt det aller meste. Jeg tipper tiden er inne til å plukke ham frem igjen. En av bøkene hans (jeg husker ikke tittelen) er nok noe av det morsomste jeg har lest.

Den blinde leder den blinde :)

laguna1365380434

Den heter:"Takk skal de ha, Jeeves"..

En annen høydare er "Hjerter i kval" og dessuten er "Tanter er ikke gentlemen" også morsom..

Kos deg! :o)

Annonse

Tom Clancy er spion og det synes jeg er så sinnsykt kjedelig. Marklund har jeg lest 2 av - det er vel bare en igjen og den er utleid. Cook, er ikke det også spion??

Jævlig kresen du var da !!

Cook skriver spenningsbøker basert på sykehus/medisin o.l.

Jævlig kresen du var da !!

Cook skriver spenningsbøker basert på sykehus/medisin o.l.

hvor artig kan _det_ bli i lengden, da? Ja, bortsett hvis det er noen snertne sykepleiere der da.... men bøker har jo ikke bilder, som oftest, og da er vi jo like langt...

hvor artig kan _det_ bli i lengden, da? Ja, bortsett hvis det er noen snertne sykepleiere der da.... men bøker har jo ikke bilder, som oftest, og da er vi jo like langt...

Var ikke legeromanen jeg snakket om da vennen .....

Hælvete - du er like kresen som Zir - skulle nesten tro du var i slekt med henne. Er du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...