Gå til innhold

Jeg kjeder vettet av meg nå.

Anbefalte innlegg

Gidder ikke legge meg, sitter alene og synes synd på meg selv til de grader. Har lyst å gå ut og sparke til nabokatten eller bjeffe som en bikkje nå midt på natta, men siden jeg vanligvis er en snill og omtenksom nabo vil jeg ikke miste mitt rykte. Har akkurat lest ferdig en bok av Henning Mankell, gidder ikke begynne på en ny bok selvom jeg har mange liggende. Orker ikke å se på tv, og ingen svarer meg på dol. Alle vanlige mennesker ligger og snorker unntatt meg som er heller ikke vanlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119818-jeg-kjeder-vettet-av-meg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du insisterer, men nå vil jeg i prinsippet ikke deg no vondt. Men den kattfaen ... den kan du sprute på ...

*snill*

Jeg tror de har en samling derute, rivalisering. Nå har jeg ingen hageslange som rekker utenfor verandaen, og ikke orker jeg å bære mange katter opp trappa og inni dusjen.

Nille, vennen, Nille.. De bråker når de sloss også. Du får bare gå ut og lete, om du ikke klarer å sikte bra fra verandaen ;-) God jakt!

Hvis jeg klatrer fra verandaen begynner hunden i etasjen under og bjeffe, eller den uler på en rar måte først da jeg flyttet inn trodde jeg at det var en ku der som rautet.

Annonse

Jeg tror de har en samling derute, rivalisering. Nå har jeg ingen hageslange som rekker utenfor verandaen, og ikke orker jeg å bære mange katter opp trappa og inni dusjen.

Du tar en bøtte vettu, også går du ut på verandaen vettu også .....

*POFF*

Hvis jeg klatrer fra verandaen begynner hunden i etasjen under og bjeffe, eller den uler på en rar måte først da jeg flyttet inn trodde jeg at det var en ku der som rautet.

Finnes ganske kule "maskin-vannpistoler" med skikkelig bra trykk. Absolutt ingen uoverkommelig investering!! Det er bare vann, vet du!! Men det gjør så himmelsk godt, år de dyra blir stille :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...