Gå til innhold

Klinings på ungkaren i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæsken som han skal prøvekjøre alle damene da. Det virker helt dumt når han driver og skal kline på alle damene så fort han får sjangs. De har jo knapt snakket med hverandre jo. Det må jo føles litt kunstig med klininga så tidlig og attpåtil foran kamera.

Tåpelig å se på. Fy flate det blir intriger snart når de får vite at han kliner med "alle"

Skrevet

*flirer*

Slafse-Tv - det utarter seg garantret til å bli like hektisk som i den amerikanske utgaven.

Skrevet

*flirer*

Slafse-Tv - det utarter seg garantret til å bli like hektisk som i den amerikanske utgaven.

ja, hvis han har funnet tonen med en av jentene, må det være kjipt å sitte og se på dette nå i ettertid.

men jeg skjønner godt at han prøver seg med jentene!

Skrevet

*s*. Ja, det er unekteklig noe komisk ut. Og i den ballsalen ville jeg følt meg helt uttafor.Men en mann på piano, flere kamaraforlk og så bare de to... Men jeg syntes jo han og Evian passer supert sammen. OG han bare lyser jo forelsket i henne..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...