Gjest Tanntrollet Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Hva slags erfaring har du med kosmetisk tannbehandling. Har du bleket eller satt porselen på tennene eller noe slikt? Jeg er ikke fornøyd med tennene mine. De er ikke stygge, men er så firkantet på en måte. haha. Altså, ivertfall er jeg ikke fornøyd. Vet du om noen som er flinke? Og om pris? klem 0 Siter
UHU Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Moren min gjorde det. Hun fikk laget en plastgreie som hun la noe gele i og proppet fast på tennene og sov med om natten. Dette gjør hun sånn ca en gang hver 6-8 mnd. Pris? Aner ikke. 0 Siter
Gjest spøkelset Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Tannlegen som tar seg av dette. Prisen er fra ca.300.- og oppover, mener jeg å huske. Bra og holdbar resultat!! 0 Siter
Gjest Ikke signert Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Tannlegen som tar seg av dette. Prisen er fra ca.300.- og oppover, mener jeg å huske. Bra og holdbar resultat!! holdbarT 0 Siter
Gjest tannan Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Har bleket ja. Fornøyd. "Skjønnhetssalong", 1 time, 4000 kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.