Gjest iiiiii - veps! Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Holdt på å vaske gulver, og ble forstyrret av en vepsefaen. Den fløy inn på badet, så jeg stengte døren og tenkte jeg skulle gi den en omgang med avisen når jeg var ferdig med den h... gulvvasken. Nå er vepsen selvsagt som sunket i jorden, og jeg tør ikke gå i dusjen... *skjelve* Vinduet stod ikke åpent, - kan den likevel ha kommet seg ut på en eller annen måte? Hva tror dere? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Ja - å gå inn dit er nok ensbetydende med døden:-/ 0 Siter
Gjest iiii - veps osv Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Ja - å gå inn dit er nok ensbetydende med døden:-/ Du vet, etter et traumatisk møte med veps i barndommen, har jeg blitt noe overfølsom for slikt utusk. Men jeg dusja lell, jeg, - vepsefaen hadde gått for å ta seg en lur på soverommet. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Du vet, etter et traumatisk møte med veps i barndommen, har jeg blitt noe overfølsom for slikt utusk. Men jeg dusja lell, jeg, - vepsefaen hadde gått for å ta seg en lur på soverommet. Hehe.. Sånn er jeg og, hysterisk redd for veps. Kommer det en inn gjemmer jeg meg på et annet rom. Er jeg alene hjemme er hårsprayen god å ha! da går de rett ned for telling, hvis du har en spray med skikkelig fres i! ; ) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Du vet, etter et traumatisk møte med veps i barndommen, har jeg blitt noe overfølsom for slikt utusk. Men jeg dusja lell, jeg, - vepsefaen hadde gått for å ta seg en lur på soverommet. Bra! Du lar deg vel ikke duppedere av en veps(?);-) 0 Siter
Gjest iiiii - veps osv Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Hehe.. Sånn er jeg og, hysterisk redd for veps. Kommer det en inn gjemmer jeg meg på et annet rom. Er jeg alene hjemme er hårsprayen god å ha! da går de rett ned for telling, hvis du har en spray med skikkelig fres i! ; ) Jøss, er det sant? Husker jeg prøvde å drepe edderkopper med forskjellige spray-greier (alt fra vindusvask til deodorant..) da jeg var liten forskremt jente. Men hårspray er altså tingen.. Engster meg litt for utfallet dersom jeg sprayer og den bare blir skikkelig hevnlysten i stedet for å legge seg pent ned å dø. Hva SKAL vi med dem? Vepsene, altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.