Gå til innhold

Sony Ericsson T610

Gjest Vil ha den! Må bare ha den!

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha den! Må bare ha den!

Ønsker meninger om denne, og om det går an å få den på avbetaling uten abonnement (på nett) og evnt hvor, til hvilken pris, og uten at man taper stort på det. Har ikke råd til å betale den kontant med det samme. Dyr jo!

Har abonnement jeg er fornøyd med fra før, og dessuten har jeg bindingstid på 18 mnd...

Hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119916-sony-ericsson-t610/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent nå litt.

SE lanserer snart nye telefoner som overgår T610, og når de snart kommer vil T610 synke i pris. I tillegg vil du da angre på at du kjøpte T610.

Jeg vurderte denne telefonen når jeg kjøpte telefon sist, og etter å ha lest mye om den så har den noen klare svakheter. F.eks. at det er så godt som umulig å tyde hva som står på skjermen når sola skinner. Dette har jeg også sett med egne øyne at stemmer.

I tillegg er SMS funksjonen jævla treg, og hvis du f.eks. er vant til Nokia vil du få psykiske problemer når du begynner å skrive SMS på denne.

Selv kjøpte jeg istedet en Siemens telefon for å unngå disse problene, noe som viste seg å være jævla dumt da Siemens også sliter med grusomt treg SMS (men visstnok ikke så treg som SE), noe som er i ferd med å gi meg psykiske problemer, eventuelt at jeg kaster telefonen hardt i veggen i nær framtid.

Vel, er SMS viktig for deg så drøyer du den litt fram til SE har klart å få skikk på SMS funksjonen, og inntil da ville jeg kjøpt Nokia, som per idag i det minste har best brukervennlighet.

Aldri mer Siemens på meg, men neste gang skal jeg vurdere SE jeg også, dog ikke T610 selv om jeg synes telefonen er jævla stilig, dog ikke når det gjelder brukervennlighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119916-sony-ericsson-t610/#findComment-726051
Del på andre sider

Vent nå litt.

SE lanserer snart nye telefoner som overgår T610, og når de snart kommer vil T610 synke i pris. I tillegg vil du da angre på at du kjøpte T610.

Jeg vurderte denne telefonen når jeg kjøpte telefon sist, og etter å ha lest mye om den så har den noen klare svakheter. F.eks. at det er så godt som umulig å tyde hva som står på skjermen når sola skinner. Dette har jeg også sett med egne øyne at stemmer.

I tillegg er SMS funksjonen jævla treg, og hvis du f.eks. er vant til Nokia vil du få psykiske problemer når du begynner å skrive SMS på denne.

Selv kjøpte jeg istedet en Siemens telefon for å unngå disse problene, noe som viste seg å være jævla dumt da Siemens også sliter med grusomt treg SMS (men visstnok ikke så treg som SE), noe som er i ferd med å gi meg psykiske problemer, eventuelt at jeg kaster telefonen hardt i veggen i nær framtid.

Vel, er SMS viktig for deg så drøyer du den litt fram til SE har klart å få skikk på SMS funksjonen, og inntil da ville jeg kjøpt Nokia, som per idag i det minste har best brukervennlighet.

Aldri mer Siemens på meg, men neste gang skal jeg vurdere SE jeg også, dog ikke T610 selv om jeg synes telefonen er jævla stilig, dog ikke når det gjelder brukervennlighet.

*knegg*

Men jeg sitter og venter på den fuckings Nokia modellen som jeg vil ha ENDA . 3. kvartal skriver de rottene at den skal komme ..... er ikke mye igjen av det nå .....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119916-sony-ericsson-t610/#findComment-726170
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...