esi Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Hei:o) Har omsider fått orden på mailen min og sendt deg en laang mail:o) Klem 0 Siter
peetmor Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Heia det er ikke kommet noe mail på hotmail eller onlineadressen min fra deg )c: klem fra 0 Siter
esi Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Heia det er ikke kommet noe mail på hotmail eller onlineadressen min fra deg )c: klem fra Hmmmm, nå skjønner jeg ingenting! Skrev en kjempelang mail til deg med masse info om Medellin:o( Kan du være så snill å prøve å sende meg en mail til på [email protected]?? Nå gir jeg meg ikke før mailen kommmer fram! Klem 0 Siter
peetmor Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Hmmmm, nå skjønner jeg ingenting! Skrev en kjempelang mail til deg med masse info om Medellin:o( Kan du være så snill å prøve å sende meg en mail til på [email protected]?? Nå gir jeg meg ikke før mailen kommmer fram! Klem Håper du får ordnet opp fort, venter spent på mailen nå! Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.