Gå til innhold

Kommer ikke godkjenningen snart??

Anbefalte innlegg

Jeg trodde at 2. gangs adopsjonen skulle være mere avslappende, men nå er jeg svært ivrig å løpe til postkassen når jeg kommer hjem fra jobben - tenk om konvolutten fra BUFA lå der. Men enn så lenge er det alt annen enn den som ligger der. Vi har bare ventet en liten uke over de "ca 3 månedene" som de regnet med, men det er over..... og helst skulle den kommet litt før, - om jeg fikk bestemme altså!

Men det er nok bare å åpne den første tuben med tålmodighetskrem......har minst et dusin på lager, så litt har jeg da lært fra forrige runde :-)

Men til alle dere andre, lykke til der dere er i prosessen, denne uken bringer oss jo iallefall en uke nærmere målet vårt - et barn! Måtte uken bringe mange gode nyheter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120594-kommer-ikke-godkjenningen-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter sammen med deg. Trodde det samme som deg, at denne gangen ville jeg holde hvilepulsen litt lengre, men nå har det gått over 3. måneder og jeg venter og venter......

Registrert hos BUFA 17.juni.

Vi ble også reg. 17. juni hos BUFA....hvor skal dere adoptere fra?

La oss håper dette er uken!

Vi venter med dere, Kinesermor. Jeg krysser fingrer, tær, armer og bein for dere. Den må jo bare komme denne uken.

Vente-hilsen fra

Jeg håper jo også at det kommer noe denne uken - har legetime om en uke, og håper vi slipper å utsette den.

Vi snakkes!

Annonse

Vi ble også reg. 17. juni hos BUFA....hvor skal dere adoptere fra?

La oss håper dette er uken!

Ja, det var jo utrolig at vi er tre stykker som har samme reg.dato !

Begynner også å bli litt urolig nå, siden det har gått ei uke over tre måneder !

Neida, snart ligger det nok et brev i postkassen ! Kanskje i morra allerede !

Lykke til alle dere !

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...