Juli-jente Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Jeg blir stadig like overraskjet over folk jeg ser i trafikken.. Det virker som om noen tror at så lenge de sitter inne i en bil.. så er det ingen andre som ser dem.. Jeg bor i Oslo og tilbringer en del tid i bil-kø til og fra jobb... Av og til er trafikken rimelig stillestående.. Og da hender det at jeg titter meg rundt.. eller ser i bakspeilet.. Og der sitter det folk og piller seg i nesen... graver skikkelig rundt... bruker gjerne flere fingre for å sikre seg at de får med alt... noen titter på busen etterpå.. beskuer mesterverket nøye... OG enkelte putter også herligheten i munnen og spiser den!!! Usj.... Jeg blir helt dårlig... !! Noen kan sikkert nå si at det er jo bare å la være å se.. Ja, jeg er enig i det.. Men... Er det vanlig å gjøre slikt? Piller DU nese i bilen, og tror at du ikke blir sett? Har det gått meg hus forbi at dette nå er helt greit? Er det jeg som er pirkete? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Hehe... også lagt merke til det med busepilling i køer.... : ) Jeg piller ikke meg i nesa i kø, men nå har jeg verken lappen eller bil heller da. : ) 0 Siter
Gjest Tutleguri Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Jeg synes også dette er et snodig fenomen. Lurer på om det går automatikk i det; når de kjøres bil, skal det sannelig pilles nese. Enten det, eller så kjeder deg seg, eller de er veldig sultne...? 0 Siter
Iznowgood Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Piller DU nese i bilen, og tror at du ikke blir sett? Jeg kjører tohjuling og regner med at det ville ikke gå upåaktet hen dersom jeg åpnet visiret på hjelmen og pillet nese ;-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Skulle jeg slutte med det bare fordi jeg skal kjøre en tur? 0 Siter
soleil Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 ER man ikke usynlig når man kjører bil?? *gulp* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.