Gå til innhold

Tiden går....(langt)

Anbefalte innlegg

forelsket colombiamamma

...og i dag er det akkurat to år siden vi for første gang fikk holde vår lille prinsesse, på et venteværelse hos ICBF Bucaramanga,Colombia. Jeg kjenner at jeg hvert år får en vill lengsel etter å være i Colombia akkurat på denne tiden:-) Kjenne på den nye, spesielle følelsen jeg hadde, kjenne de herlige duftene, se på den fantastiske månen og den stjerneklare himmelen. Den fantastiske følelsen over å endelig ha blitt foreldre til den vakreste og deiligste jenta i verden:o)

Det gjør noe med en dette med adopsjon. All ventingen, frustrasjonen og den enorme gleden som endelig treffer en når alt er på plass. Det er verdt all venting, selv om det er hardt når det står på. Opplevelsen man får når man endelig sitter der med et barn som er ditt eget, er ubeskrivelig herlig!

Jeg tenker masse i dag. Jeg har nettopp kjørt prinsessen i barnehagen. Hun er en oppegående 4-åring som prater som en foss på kav bergensk. For to år siden var hun en redd, usikker liten jente på 2 år, som ikke skjønte hva for noen mennesker dette var som snakket så rart og så så annerledes ut, og som i tillegg tok henne med seg bort fra det som hun da oppfattet som trygt. Det er helt sprøtt å tenke på!

Tiden går og barnet utvikler seg i rekordfart! Tiden går og snart er det vel på tide med familieforøkelse! Vi må tilbake til Colombia, og da er det vel bare til å starte med en ny laaaaaaaaaaaaaaaaaang prosess, som forhåpentligvis til slutt gir oss en ny herlig opplevelse!

Jeg må bare si til alle dere som har orket å lese alt dette tankekjøret:o) mitt, takk! Og til dere som venter på godkjenninger, tildeling av distrikt, tildeling av barn eller reisebeskjed...dere kommer til å sitte med slike tanker dere òg om en stund! Lykke til med all venting:o)

hilsen en tankefull og veldig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120749-tiden-g%C3%A5rlangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest campestre

Åhhhhhh..... og i går var det nøyaktig 2 år siden vi møttes for første gang !!!! Og det var idag , for to år siden vi fikk vår sentencia , og reiste fra dere...men det var ikke for å si adjø...for de timene vi hadde sammen har betydd mye for oss !!! Det er deilig å tenke på. Ikke så mange "dager" siden vi hadde en tur til Bergen , og det var heller ikke siste gang !!!

Låv ju all !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120749-tiden-g%C3%A5rlangt/#findComment-731730
Del på andre sider

Blir helt på gråten jeg, vi venter på distrikt i Colombia og man føler at tiden ikke går fort nok....Jeg blir ivertfall veldig klar for å dra når jeg leser slike innlegg, tenk om ikke altfor lenge skal vi også få oppleve å bli foreldre... nesten utenkelig når man har vært barnløs så lenge

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120749-tiden-g%C3%A5rlangt/#findComment-731739
Del på andre sider

Heia f c

Dette traff meg midt i hjerte, sitter å griner og håper det ikke kommer noen inn på kontoret akkurat nå......(c:

Vi opplevde også dette første gangen for snart 3 år siden. Det er selvfølglig helt ubeskrivelig følelse det som skjedde denne dagen.

Og det å sitte å vente på en gammel trebenk i en nedslitt ICBF-korridor og høre et lite barn som både ler og gråter i enden av korridoren, lurer på om det er vårt barn som lager disse lydene og innen en time så får du bekreftet at det var barnet vårt som både lo og gråt.

Ååååå som jeg gleder meg til å møte jenta vår aller første gangen.

Snufs, snufs!

Ønsker deg og dine en kjempefin dag!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120749-tiden-g%C3%A5rlangt/#findComment-731756
Del på andre sider

forelsket colombiamamma

Åhhhhhh..... og i går var det nøyaktig 2 år siden vi møttes for første gang !!!! Og det var idag , for to år siden vi fikk vår sentencia , og reiste fra dere...men det var ikke for å si adjø...for de timene vi hadde sammen har betydd mye for oss !!! Det er deilig å tenke på. Ikke så mange "dager" siden vi hadde en tur til Bergen , og det var heller ikke siste gang !!!

Låv ju all !

Det er herlig, ja! I dag sa faktisk min prinsesse her ved middagsbordet at; "No savner eg XXX":o) Ja, det var din prins hun sa navnet til! Hun har jo også bestemt seg for at hun skal gifte seg med ham når de blir voksne, så den tiden vi har vært sammen etter at vi møttes i Bucaramanga, har gjort noe med disse små:o)

Vi gleder oss til neste gang vi treffes.

Låv ju tu!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120749-tiden-g%C3%A5rlangt/#findComment-732116
Del på andre sider

Annonse

Gjest campestre

Det er herlig, ja! I dag sa faktisk min prinsesse her ved middagsbordet at; "No savner eg XXX":o) Ja, det var din prins hun sa navnet til! Hun har jo også bestemt seg for at hun skal gifte seg med ham når de blir voksne, så den tiden vi har vært sammen etter at vi møttes i Bucaramanga, har gjort noe med disse små:o)

Vi gleder oss til neste gang vi treffes.

Låv ju tu!

klem fra

Ja,de er skjønne de to rollingene våre ! Men vi voksne koser oss antakelig like mye sammen til tider :-) Om to timer er det to år siden vi fikk vår sentencia :-) Og det var en deilig følelse ! Selv om jeg egentlig ikke var helt sikker på at han var VÅR før vi hadde passert passkontrollen i Bogota etpar dager senere :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120749-tiden-g%C3%A5rlangt/#findComment-732141
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...