Gjest ebba81 Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Nå har jeg fått fontex av legen min, håper jeg ikke legger på meg av de. Men legen min var ikke blid. det virker som hun synes jeg er så vansklig fordi jeg nå har prøvd både cipramil og zoloft, men ikke takler bivirkningene. Hun tror jeg inbiller meg bivirkninger. Men er det så rart at man må prøve ut litt forskjellige medisiner? Jeg spurte om aurorix, og da sa hun at den var så gammel at ingen brukte den lenger, og at den ga mange fler bivirkninger? 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Jeg har prøvd masse medisiner før jeg fant noe som passet for meg. Det har tatt flere år å finne rette medisiner. I perioder har jeg gått uten medisiner også. 0 Siter
Vingeskutt Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Aurorix brukes lite fordi den ble markedsført med for lav dose først, og nå har visst markedsføringen stoppet. dosen bør visstnok være 450-900mg. Jeg har prøvd aurorix en stund, men må desverre slutte. den er den AD jeg har fått minst bivirkninger av, men den jeg fikk var så store søvnproblemer at jeg måtte slutte. 0 Siter
Gjest binnare Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Vil bare fortelle at jeg fikk Aurorix av min lege etter å ha prøvd Cipramil og Fontex... Dette er en av de "eldre" merkene, ja, men den skrives ut ennå. Attpåtil står den med færre bivirkninger enn en del av de andre. Hos meg har det ikke dukket opp noen bivirkninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.