Gå til innhold

Trening av rumpe??


ungjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må i hvert fall ikke høre på skapningen under om du vil at rumpa de skal bli mindre.

Rumpeøvelser er lite smart dersom du vil få bort fett på rumpa. Gå for f.eks. stepping, eventuell annen forbrenningstrening. Det nytter tross alt ikke å punktforbrenne fett, og du mister selvsagt ikke noe mer fett på rumpa selv om du f.eks. kjører en sånn rumpemusklaturmaskin enn om du trener biceps.

Dersom du derimot er mer interessert i å forme baken din til en fast og fint formet sak, men ikke har mye fett der og ikke er redd for at rumpa de skal bli større, så er knebøy en flott øvelse. Men dette er ingen øvelse om du vil ha mindre rumpe, eventuelt fjerne fett der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i hvert fall ikke høre på skapningen under om du vil at rumpa de skal bli mindre.

Rumpeøvelser er lite smart dersom du vil få bort fett på rumpa. Gå for f.eks. stepping, eventuell annen forbrenningstrening. Det nytter tross alt ikke å punktforbrenne fett, og du mister selvsagt ikke noe mer fett på rumpa selv om du f.eks. kjører en sånn rumpemusklaturmaskin enn om du trener biceps.

Dersom du derimot er mer interessert i å forme baken din til en fast og fint formet sak, men ikke har mye fett der og ikke er redd for at rumpa de skal bli større, så er knebøy en flott øvelse. Men dette er ingen øvelse om du vil ha mindre rumpe, eventuelt fjerne fett der nede.

"Du må i hvert fall ikke høre på skapningen under om du vil at rumpa de skal bli mindre."

Det avhenger av utgangspunktet, lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du må i hvert fall ikke høre på skapningen under om du vil at rumpa de skal bli mindre."

Det avhenger av utgangspunktet, lillegutt

Og det hadde du sett at jeg skrev i innlegget mitt hvis du hadde giddi å lese mer enn første setningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det hadde du sett at jeg skrev i innlegget mitt hvis du hadde giddi å lese mer enn første setningen.

jeg leser aldri mer enn første setning av det du skriver ;)

du må få bedret førsteinntrykket ditt, småen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg leser aldri mer enn første setning av det du skriver ;)

du må få bedret førsteinntrykket ditt, småen :P

Næ, jeg gidder ikke å gjøre noe aktivt for at folk her inne skal lese innleggene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, jeg gidder ikke å gjøre noe aktivt for at folk her inne skal lese innleggene mine.

så du er ikke som innkasterene som står på gata og lokker på folk? og gjerne tilbyr gratis drinker til dem som blir interessert? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alt annet er sagt.

Vil jeg anbefale deg Knebøy med utfall (Utfallsknebøy).

Fordi den er fin for Gluteus Maximus (Rompemuskelen).

I Tillegg vil jeg anbefale deg å gå ut i naturen, der det er litt terreng med stigning - flotte greier for lår, rompe og rygg.

Og til sist, du må tro på det du gjør og gå på med iver og glød - da kommer resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...