Gå til innhold

Er dette greit eller?


Gjest MeranamhaiJader

Anbefalte innlegg

Gjest MeranamhaiJader

Jeg skriver her fordi jeg lurer på et par ting.

Saken er den at jeg ønsker å vite om den livsstilen jeg har nå er grei.

Først litt om meg selv. Jeg er 23 år gammel gutt, 1.62cm og veier 70 kg. Jeg er kraftig bygd og trener på SATS og spiller fotball på lag. Så og si så trener jeg hver dag.

Før sommer var jeg i en elendig form. Jeg veide 76kg og hadde ikke kondisjon og hadde også en uheldig ernærnig. Så i sommer tok jeg et standpunkt, jeg kuttet ut alt som heter dressing, brus og kjøtt. Jeg spiser nå kun kylling, fisk og brød. Jeg merket etter 3 måneder at jeg fikk en stabil vekt på 70kg og at jeg ble tynnere rundt midjen og at klærne som før sommeren var trange, plutselig ble løsere.

Dette tar jeg som et tegn på at alt er bra.

Nå er det slik at jeg spiser godteri og potetgull kun i helga og jeg trener mye også. Løper opp til 4 ganger i uken.

Kan jeg slik som jeg har nå, fortsette med dette eller må jeg kutte ut søtsakene også?

1) brus er jo rene giften men hva med smågodt? er det like farlig?

2) hvor farlig er egentlig potetgull? pleier å ha det 2 ganger i uken?

hva med popcorn?

3) er det jeg skrver ovenfor nok eller kan det bli forbedringer?

Jeg har også lest det at det er bedre at man spiser søtsaker i ny og ne enn at amn kutter de ut helt og får en sprekk til slutt som ender med at man bare propper i seg.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...