Gjest meivi Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Ønsker dere en god tur til Bulgaria for å hente hjem datteren deres :-) KOS DERE 0 Siter
Mamta Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Henger meg på her og ønsker en riktig god hentereise!!! Hilsener 0 Siter
mnh Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Henger meg på her og ønsker en riktig god hentereise!!! Hilsener Hei. Tusen takk!!! Vi reiser på søndag, og i morgen er min siste dag på jobb, på nesten et helt år. Det er litt rart å tenke på, men gjett om jeg er klar for permisjon. mnh 0 Siter
BMS! Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Hei. Tusen takk!!! Vi reiser på søndag, og i morgen er min siste dag på jobb, på nesten et helt år. Det er litt rart å tenke på, men gjett om jeg er klar for permisjon. mnh jeg vil også gjerne ønske dere god tur. Håper du har en flott "siste dag" på jobb i dag:o) MVH 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.