Gå til innhold

pedofil venn


Gjest fortviletjente

Anbefalte innlegg

Igjen - du kommer med de samme bortforklaringene for å "friskmelde" den pedofile.

En person som forelsker seg i barn er pedofil.

Så enkelt er det.

Så alle utsagn som blir sagt mens man er drita full (to som deler en flaske vodka), skal man ta på ramme alvor....og det skal være juridisk bindende siden det tross alt skal være godt nok til å ødelegge livet ditt.

En interessant betraktning Sør - spesielt siden dette kommer fra en som påstår han tar rettssikkerhet svært alvorlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    62

  • Goliath

    40

  • favn

    10

  • Grip

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest dame uten signatur

Jeg ville nok fulgt ekstra godt med, men ut over det ville jeg ikke foretatt meg noe på bakgrunn av det som har kommet frem her.

Rykter basert på løse påstander er noe vesentlig flere bør være forsiktig med å la være et grunnlag man handler etter.....

Hvem har snakket om rykter?

Det det er blitt tatt til orde for er at jenta bør ta en snakk til med mannen. Ingen indikasjoner på at dette skal bli en "sladdresak"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har snakket om rykter?

Det det er blitt tatt til orde for er at jenta bør ta en snakk til med mannen. Ingen indikasjoner på at dette skal bli en "sladdresak"

Det jeg skrev i mitt første innlegg her var:

"Dette er en svært vanskelig situasjon du har havnet oppe i.

Det er ikke ulovlig å ha tanker og fantasier om noe som er ulovlig, og så lenge han ikke har gjort noe galt - eller du har gode grunner til å misstenke at han faktisk har begått en straffbar handling, så skal du være svært forsiktig før du gjør noe drastisk.

Du kan risikere å ødelegge en manns liv pga fantasier og tanker han har - og som han aldri ville satt ut i livet....

Hvis du misstenker at han allerede kan ha begått noen slike handlinger, så bør du muligens kontakte ledelsen i barnehagen eller politiet.

Men du bør ikke gjøre noe slikt hvis ikke det han har sagt til deg om hans fantasier også kan underbygges gjennom noe mer konkret.

For det er faktisk lov å fantasere om ulovlige handlinger - og svært få går gjennom et helt liv uten noen sinne å tenke tanker som innebærer noe ulovlig, men som likevel aldri blir gjennomført.

Og det ville vel vært for ille om man skulle blitt straffet for noe slikt og på en måte som kunne ødelagt livet ditt for all tid...? "

Og selvfølgelig bør hun snakke nærmere med mannen selv om dette.

Men som jeg har sagt tidligere - å involvere flere i dette før man vet noe mer kan være katastofalt for denne mannen, og da bør det være hold i selve saken - mer enn kun "fyllerør" ved en anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...