Gå til innhold

pedofil venn


Gjest fortviletjente

Anbefalte innlegg

Gjest dame uten signatur

Begge to. Da jeg i motsetning til deg tar fyllepreik for hva det er.

sikker på det?

uansett hva du hører?

da vil jeg si du er ulovlig naiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    62

  • Goliath

    40

  • favn

    10

  • Grip

    9

Mest aktive i denne tråden

Begge to. Da jeg i motsetning til deg tar fyllepreik for hva det er.

Så da konkluderer vi med at du mener at den pedofile bør fortsette å jobbe i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da konkluderer vi med at du mener at den pedofile bør fortsette å jobbe i barnehagen.

Mener du den pedofile, eller din fjerndiagnostiserte "pedofile" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame uten signatur

Det var ingenting å svare på.

===

At det (i noen deler av Norge) finnes et hjelpeapparat for incest-ofre, er selvsagt ingen unnskyldning for at pedofile skal jobbe i barnehage, mer enn "en pen gravplass" er en unnskyldning for å slippe voldelige psykopater løs i et eldrehjem.

Eller mener du at det er OK at denne pedofile personen jobber i en barnehage?

du kan ikke si at vedkommende er pedofil ut fra et så tynt grunnlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ikke si at vedkommende er pedofil ut fra et så tynt grunnlag

Hei,

Jo, det kan man.

En person som har "forelsket" seg i barn siden han var 14 år, og føler seg "tiltrukket" av barn ER pedofil.

Jeg påstår ikke at han har forgrepet seg på barn.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du den pedofile, eller din fjerndiagnostiserte "pedofile" ?

Jeg mener den samme pedofile som har "forelsket" seg i unger siden han var 14 år, og som føler seg "tiltrukket" av unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ikke si at vedkommende er pedofil ut fra et så tynt grunnlag

Tynt grunnlag ? Han har da vitterlig tredjehånds fyllerør og bygge sin "diagnose" på.

Det er mer enn Sør vanligvis har der han sitter å strør rundt seg med skjellsord og stempler på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener den samme pedofile som har "forelsket" seg i unger siden han var 14 år, og som føler seg "tiltrukket" av unger.

Å, det var han med fyllerøret du tenkte på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame uten signatur

Tynt grunnlag ? Han har da vitterlig tredjehånds fyllerør og bygge sin "diagnose" på.

Det er mer enn Sør vanligvis har der han sitter å strør rundt seg med skjellsord og stempler på folk.

unødvendig innlegg som ikke fremmer stemning for moden debatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame uten signatur

Hei,

Jo, det kan man.

En person som har "forelsket" seg i barn siden han var 14 år, og føler seg "tiltrukket" av barn ER pedofil.

Jeg påstår ikke at han har forgrepet seg på barn.

Med vennlig hilsen

Eller man kan si at bare førstehåndskunnskap er godt nok grunnlag. Det er kun denne mannen selv som vet dette - ev. hans psykolog :)

1. De var begge fulle

2. Hans ord er gjengitt av jenta her på forumet. Virkeligeheten/ordbruken kan ha blitt fordreid.

Dette tror jeg du har diskutert med mange andre her og vi trenger strengt tatt ikke ta den diskusjonen vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var han med fyllerøret du tenkte på ?

*ler*

Igjen forsøker du å bortforklare at en person er pedofil med "fyllerøre", og istedet for å akseptere at han bør få hjelp (og overtales til selv finne seg en annen jobb), så mener du åpenbart at det er OK at denne pedofile persone jobber i en barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Igjen forsøker du å bortforklare at en person er pedofil med "fyllerøre", og istedet for å akseptere at han bør få hjelp (og overtales til selv finne seg en annen jobb), så mener du åpenbart at det er OK at denne pedofile persone jobber i en barnehage.

Jeg bortforklarer ikke at en person er pedofil som fyllerøre.

Det er du som forklarer at en person er pedofil med fyllerøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller man kan si at bare førstehåndskunnskap er godt nok grunnlag. Det er kun denne mannen selv som vet dette - ev. hans psykolog :)

1. De var begge fulle

2. Hans ord er gjengitt av jenta her på forumet. Virkeligeheten/ordbruken kan ha blitt fordreid.

Dette tror jeg du har diskutert med mange andre her og vi trenger strengt tatt ikke ta den diskusjonen vi også.

Hei,

Enig i at vi ikke behøver å ta diskusjonen en gang til! :-)

Det jeg skrev var at han:

1) Burde oppsøke proff hjelp.

2) Burde overtales til å forstå at barnehage ikke er en egnet arbeidsplass for ham.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bortforklarer ikke at en person er pedofil som fyllerøre.

Det er du som forklarer at en person er pedofil med fyllerøre.

Nei, det er personen som har sagt at han er pedofil ("forelsker seg i barn" og er "tiltrukket" av dem).

På tross av dette mener du at det er OK at han fortsetter å jobbe i barnehagen (som om alt var normalt), istedet for at vedkommende får proff hjelp, og overtales til å ta en annen jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame uten signatur

Hei,

Enig i at vi ikke behøver å ta diskusjonen en gang til! :-)

Det jeg skrev var at han:

1) Burde oppsøke proff hjelp.

2) Burde overtales til å forstå at barnehage ikke er en egnet arbeidsplass for ham.

Med vennlig hilsen

Ja, det har jeg registrert og jeg er helt enig :)

Det er litt vanskelig å debattere noe man ikke har all informasjon om. Men ...på dol kommer alle alternativer fort frem i en engasjert debatt :)

Ha en god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Enig i at vi ikke behøver å ta diskusjonen en gang til! :-)

Det jeg skrev var at han:

1) Burde oppsøke proff hjelp.

2) Burde overtales til å forstå at barnehage ikke er en egnet arbeidsplass for ham.

Med vennlig hilsen

Proff hjelp for å bli kvitt seksuelle fantasier...Håper du kødder.

Tror du har misforstått totalt hva behandlingen av seksuelle overgripere går ut på, nemlig identifisering med offeret og kun det.

Intet tyder på at den omtalte mannen har begått noe overgrep og han har derfor intet i hjelpeappartet å bestille.

Seksuelle fantasier KAN ikke fjernes. Det ble i flere hundreår forsøkt mot homofile uten resultat.

Du prediker som en svovelpredikant fra Sarons dal som skal "helbrede" folk fra syndige og ulovlige seksuelle drifter og fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame uten signatur

Mitt poeng er at det en person ved en anledning har uttalt i fylla ikke bør være det man legger mest vekt på - hvis det faktisk er noe som kan ødelegge denne personens liv, og det samtidig ikke er noe annet i mannens tidligere oppførsel eller væremåte som tyder på at han utgjør en fare for noen.....

Prøv å forestille deg - med åpent sinn - at denne mannen jobbet i barnehagen hvor dit barn er. Ville du med hånden på hjertet sagt det samme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er personen som har sagt at han er pedofil ("forelsker seg i barn" og er "tiltrukket" av dem).

På tross av dette mener du at det er OK at han fortsetter å jobbe i barnehagen (som om alt var normalt), istedet for at vedkommende får proff hjelp, og overtales til å ta en annen jobb.

Javisst har det du skriver blitt sagt. Nærmere bestemt av ei jente du aldri har møtt. Om en mann du aldri har møtt, til overmål mens begge var fulle.

Ikke rart du skriver pedofil uten anførselstegn da.

Til deg å være er jo dette tunge bevis i forhold til alle andre bastantheter du legger frem uten dekning på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst har det du skriver blitt sagt. Nærmere bestemt av ei jente du aldri har møtt. Om en mann du aldri har møtt, til overmål mens begge var fulle.

Ikke rart du skriver pedofil uten anførselstegn da.

Til deg å være er jo dette tunge bevis i forhold til alle andre bastantheter du legger frem uten dekning på DOL.

Selvsagt er svaret mitt til "fortviletjente" basert på de opplysningene hun ga. Det var det hun spurte om.

Men du mener åpebart at det er OK at en person som "forelsker" seg i barn jobber i en barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...