Gå til innhold

pedofil venn


Gjest fortviletjente

Anbefalte innlegg

En person som forelsker seg i barn er pedofil.

Denne pedofile jobber i en barnehage.

Det bør han ikke.

Denne personen har gitt klart uttrykk for at han ikke er seksuelt tiltrukket av barn og at han aldri kunne tenke seg og gjøre noe. Han sier selv han er forferdelig glad i barna der hvor han jobber og ville aldri utsette de for noe overgrep.

Men i "din rettssal" er han funnet skyldig i pedofili - og ergo er det en sannhet vi andre må forholde oss til....?

Jeg tror du bør stikke dråpetelleren din opp et visst sted Sør - og se om det bringer deg noe nærmere den verden vi andre lever i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    62

  • Goliath

    40

  • favn

    10

  • Grip

    9

Mest aktive i denne tråden

Igjen klarer du ikke å forholde deg til fakta, men våser om at andre har "psykiske problemer" (husk at det er DU som har "lovet" at du skal forfølge andre her).

Videre - det var du som trakk inn "innvandrere", men det har du sikkert "glemt".

Som så mye annet som det passer deg å "glemme".

Bare for å korrigere deg litt - siden du alltid har visse problemer med "sannheten".

Jeg har lovet å gjøre mot deg som du gjør mot andre.

Du må gjerne tolke det som at jeg vil forfølge deg, men jeg forholder meg som vanlig til det jeg har sagt - og ikke til dine som vanlig usanne påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en bortforklaring fra deg.

Patetisk.

Her er saken at du forsvarer at en pedofil (som beskriver at han "forelsker" seg i, og er "tiltrukket" av barn) skal jobbe i en barnehage.

Som sagt - enten evner du ikke å se hvor idiotiske og usanne dine påstander er, og da er det bare å øpnske deg lykke til.

Eller så vil du ikke, og da viser det nok en gang vilken drittsekk du er - som nok en gang forsøker å ilegge dine meningsmotstandere meninger de overhode ikke har gitt uttrykk for.

Skjerper du deg ikke nå, så ender vi opp med å diskutere dine stadige turer til de steder der pedofile nordmenn vanker i utlandet - og hva det måtte være du får ut av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har selv brukt ordet "forelsket", og de fleste vil påstå at når en person på 35 år (som jobber i en barnehage) "forelsker" seg i barn så er det "sykelig".

Var det vanskelig?

Han uttalte det i fylla i en setting vi ikke kjenner.

Jeg kjenner mange som har brukt ordet "forelsket i" i settinger som overhode ikke har med noe seksuelt å gjøre.

Og alt jeg sier her er at mer vet vi ikke, og uten å vite mer bør man være svært forsiktig med å gjøre noe som kan ødelegge denne mannens liv.

Vi aner overhode ikke om denne mannen er pedofil - og på en slik måte at han kan være til fare for noen.

Du har derimot stemplet denne mannen som en farlig pedofil ut i fra det som står i det opprinnelige innlegget.

Jeg synes det er forkastelig. Og du av alle, som forsvarer alles rett til å være uskyldig inntill det motsatte er bevist, er den som stempler han som en syk pedofil.

Er det virkelig vanskelig å forstå hva jeg kritiserer deg for?

Jo - forresten - det forstår jeg. Du er jo imun mot kritikk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne personen har gitt klart uttrykk for at han ikke er seksuelt tiltrukket av barn og at han aldri kunne tenke seg og gjøre noe. Han sier selv han er forferdelig glad i barna der hvor han jobber og ville aldri utsette de for noe overgrep.

Men i "din rettssal" er han funnet skyldig i pedofili - og ergo er det en sannhet vi andre må forholde oss til....?

Jeg tror du bør stikke dråpetelleren din opp et visst sted Sør - og se om det bringer deg noe nærmere den verden vi andre lever i....

Han blir ikke mindre pedofil om han ikke har forgrepet seg på barn.

Og diskusjonen går ikke på hvorvidt han er pedofil (det er han åpenbart ettersom han både "forelsker" seg i dem, og er "tiltrukket" i dem), men hvordan overtale han til å finne seg en annen jobb.

For selv du må innse at en barnehage er ikke en egnet arbeidsplass for en pedofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å korrigere deg litt - siden du alltid har visse problemer med "sannheten".

Jeg har lovet å gjøre mot deg som du gjør mot andre.

Du må gjerne tolke det som at jeg vil forfølge deg, men jeg forholder meg som vanlig til det jeg har sagt - og ikke til dine som vanlig usanne påstander.

Nei, du skrev uttrykkelig at du skulle "forfølge" meg på DOL.

Det har du gjort - på samme måte som andre "forfølger" en eks-kjærest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt - enten evner du ikke å se hvor idiotiske og usanne dine påstander er, og da er det bare å øpnske deg lykke til.

Eller så vil du ikke, og da viser det nok en gang vilken drittsekk du er - som nok en gang forsøker å ilegge dine meningsmotstandere meninger de overhode ikke har gitt uttrykk for.

Skjerper du deg ikke nå, så ender vi opp med å diskutere dine stadige turer til de steder der pedofile nordmenn vanker i utlandet - og hva det måtte være du får ut av det....

Igjen - det er du som "henger" deg selv.

Det er åpenbart for oss andre at en pedofil man ikke bør jobbe i en barnehage.

Det er også åpenbart at en mann som sier at han "forelsker" seg i barn, og er "tiltrukket" av dem er pedofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han uttalte det i fylla i en setting vi ikke kjenner.

Jeg kjenner mange som har brukt ordet "forelsket i" i settinger som overhode ikke har med noe seksuelt å gjøre.

Og alt jeg sier her er at mer vet vi ikke, og uten å vite mer bør man være svært forsiktig med å gjøre noe som kan ødelegge denne mannens liv.

Vi aner overhode ikke om denne mannen er pedofil - og på en slik måte at han kan være til fare for noen.

Du har derimot stemplet denne mannen som en farlig pedofil ut i fra det som står i det opprinnelige innlegget.

Jeg synes det er forkastelig. Og du av alle, som forsvarer alles rett til å være uskyldig inntill det motsatte er bevist, er den som stempler han som en syk pedofil.

Er det virkelig vanskelig å forstå hva jeg kritiserer deg for?

Jo - forresten - det forstår jeg. Du er jo imun mot kritikk.....

En mann som jobber i en barnehage, bruker ikke ord som "forelsket i barn" eller "tiltrukket av barn" i utide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir ikke mindre pedofil om han ikke har forgrepet seg på barn.

Og diskusjonen går ikke på hvorvidt han er pedofil (det er han åpenbart ettersom han både "forelsker" seg i dem, og er "tiltrukket" i dem), men hvordan overtale han til å finne seg en annen jobb.

For selv du må innse at en barnehage er ikke en egnet arbeidsplass for en pedofil.

Heksejakt er det du driver med nå Sør.

For deg er det ikke et spørsmål om personen er en heks (eller pedofil), men kun en diskusjon om hvordan man skal kunne beskytte seg mot denne heksen (pedofile).

Vi har vel sett slikt før for lenge siden - har vi ikke?

Og det fra personen som "alltid" hevder at man er uskyldig til det motsatte er bevist.

Nå ser vi jo hva du legger i "bevist".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du skrev uttrykkelig at du skulle "forfølge" meg på DOL.

Det har du gjort - på samme måte som andre "forfølger" en eks-kjærest.

Hyggelig at du føler det slikt Sør:-)

Det var faktisk mer enn hva jeg hadde forventet.

Ikke det at jeg er smigret over å bli sammenliknet med eks-kjæresten din, siden jeg (muligens da i motsetning til deg) ikke er homofil.

Men jeg blir jo latterlig smigret over hva du kan få deg til å beskylde meg for - og måten du spyr ut av deg dine antydninger:-)

Når har du tenkt å ta det ett skritt lenger da Sør - og anklage meg (anmelde kanskje?) for å forfølge deg på DOL? Og kanskje for æreskrenkelser og injurier også?

Oiii...jeg grøsser på ryggen av fryd....

Du er ikke lite morsom du Sør...he-he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du skrev uttrykkelig at du skulle "forfølge" meg på DOL.

Det har du gjort - på samme måte som andre "forfølger" en eks-kjærest.

ps: jeg glemte jo helt å minne deg på at du lyver så det renner av deg.

Men det vet du jo så godt allerede, og moral eier du jo som kjent ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - det er du som "henger" deg selv.

Det er åpenbart for oss andre at en pedofil man ikke bør jobbe i en barnehage.

Det er også åpenbart at en mann som sier at han "forelsker" seg i barn, og er "tiltrukket" av dem er pedofil.

Det som er åpenbart er at det som er åpenbart for deg ikke er åpenbart for andre - både i denne diskusjonen og de fleste andre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann som jobber i en barnehage, bruker ikke ord som "forelsket i barn" eller "tiltrukket av barn" i utide.

Kanskje ikke i utide - men kanskje i fylla, fra en person som muligens er veldig glad i barn?

Leste for øvrig i går om en far som nå 13 år etter domsavsigelse ble fullstendig frikjent fra incestdommen han mottok den gang.

Kanskje det var du som var dommer den gang?

Det har sikkert vært "fine" 13 år som har gått for denne mannen Sør - og det er sikkert svært enkelt for han nå å gjenoppta sitt gamle liv....tror du ikke?

Kanskje alt han hadde gjort den gang var i fylla å si at han var så glad i datteren sin at det nesten var som en "forelskelse" - og så var det Sør han fortalte det til, og mer skulle ikke til før ryktene startet, det kom det offentlige for øret, "sakkyndige" la ord i munnen på den vesle jenta (som jo ikke forstod hva det egentlig var de spurte om) - og så falt dommen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart at dette opprører deg, men så lenge han har fortalt deg om noen fantasier kan du ikke gjøre noe. Du kan selvfølgelig betro deg til noen som du stoler på selvom det er å bryte fortroligheten hans. Det må du vurdere, men å fortelle om sånne fantasier etter å ha drukket en halv flaske vodka er ikke kriminelt, og betyr ikke at det blir noe kriminelt i fremtiden heller. Jeg har to døtre selv og har jobbet lenge som lærer, og jeg har vært borti litt av hvert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heksejakt er det du driver med nå Sør.

For deg er det ikke et spørsmål om personen er en heks (eller pedofil), men kun en diskusjon om hvordan man skal kunne beskytte seg mot denne heksen (pedofile).

Vi har vel sett slikt før for lenge siden - har vi ikke?

Og det fra personen som "alltid" hevder at man er uskyldig til det motsatte er bevist.

Nå ser vi jo hva du legger i "bevist".....

Jeg har verken sagt at han skulle henges ut eller straffes.

Jeg har påpekt at barnehageansatt ikke er en egnet stilling for en pedofil, selv om du tilsynelatende synes at det er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du føler det slikt Sør:-)

Det var faktisk mer enn hva jeg hadde forventet.

Ikke det at jeg er smigret over å bli sammenliknet med eks-kjæresten din, siden jeg (muligens da i motsetning til deg) ikke er homofil.

Men jeg blir jo latterlig smigret over hva du kan få deg til å beskylde meg for - og måten du spyr ut av deg dine antydninger:-)

Når har du tenkt å ta det ett skritt lenger da Sør - og anklage meg (anmelde kanskje?) for å forfølge deg på DOL? Og kanskje for æreskrenkelser og injurier også?

Oiii...jeg grøsser på ryggen av fryd....

Du er ikke lite morsom du Sør...he-he-he

Jeg skrev ikke at du var min eks-kjæreste.

Jeg skrev at det du "lovet" at du skulle gjøre, var å "forfølge" meg.

Akkurat som en del gærninger forfølger deres eks-kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er åpenbart er at det som er åpenbart for deg ikke er åpenbart for andre - både i denne diskusjonen og de fleste andre.....

Fin bortforklaring, Goliath.

En person som "forelsker" seg og er "tiltrukket" av barn, blir ikke mindre pedofil selv om du forsøker å skifte emne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke i utide - men kanskje i fylla, fra en person som muligens er veldig glad i barn?

Leste for øvrig i går om en far som nå 13 år etter domsavsigelse ble fullstendig frikjent fra incestdommen han mottok den gang.

Kanskje det var du som var dommer den gang?

Det har sikkert vært "fine" 13 år som har gått for denne mannen Sør - og det er sikkert svært enkelt for han nå å gjenoppta sitt gamle liv....tror du ikke?

Kanskje alt han hadde gjort den gang var i fylla å si at han var så glad i datteren sin at det nesten var som en "forelskelse" - og så var det Sør han fortalte det til, og mer skulle ikke til før ryktene startet, det kom det offentlige for øret, "sakkyndige" la ord i munnen på den vesle jenta (som jo ikke forstod hva det egentlig var de spurte om) - og så falt dommen.....

Jeg vil tippe at mannen har hatt det bedre enn alle de incest-ofrene som ikke ble trodd i retten.

Og nei, det ene rettferdiggjør ikke det andre, men det er *påfallende* hvordan du kommer trekkende med noen som har blitt frikjent, men jeg har aldri sett deg ta "parti" med et incest-offer.

Med deg er det bare "stakkars han som ble anklaget".

===

Og det samme skjer i dette tilfellet - istedet for å si deg enig i at "barnehage er ikke et egnet sted for pedofile ansatte" (og han bør si opp selv) - så kommer du med din vanlige dose med irrelevant svada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe at mannen har hatt det bedre enn alle de incest-ofrene som ikke ble trodd i retten.

Og nei, det ene rettferdiggjør ikke det andre, men det er *påfallende* hvordan du kommer trekkende med noen som har blitt frikjent, men jeg har aldri sett deg ta "parti" med et incest-offer.

Med deg er det bare "stakkars han som ble anklaget".

===

Og det samme skjer i dette tilfellet - istedet for å si deg enig i at "barnehage er ikke et egnet sted for pedofile ansatte" (og han bør si opp selv) - så kommer du med din vanlige dose med irrelevant svada.

*Jeg vil tippe at mannen har hatt det bedre enn alle de incest-ofrene som ikke ble trodd i retten.*

Javisst. Ihverfall hvis han lever og ikke har tatt livet sitt som andre i hans situasjon. Kanskje ikke rart, i det man må regne med at han i tillegg til barn(et) også har mistet sine venner, sin jobb, sine kollegaer, kanskje mye av sine eiendeler og ikke minst sin verdighet.

Er det for mye og kalle deg en klystete drittsekk som kan få seg til å skrive slik overfladisk pjatt om offer for det hysteri DU er en eksponent for ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...