Gå til innhold

pedofil venn


Gjest fortviletjente

Anbefalte innlegg

*Jeg vil tippe at mannen har hatt det bedre enn alle de incest-ofrene som ikke ble trodd i retten.*

Javisst. Ihverfall hvis han lever og ikke har tatt livet sitt som andre i hans situasjon. Kanskje ikke rart, i det man må regne med at han i tillegg til barn(et) også har mistet sine venner, sin jobb, sine kollegaer, kanskje mye av sine eiendeler og ikke minst sin verdighet.

Er det for mye og kalle deg en klystete drittsekk som kan få seg til å skrive slik overfladisk pjatt om offer for det hysteri DU er en eksponent for ?

Igjen - langt flere ofre enn uskyldig anklagede har nok tatt selvmord - for eksempel fordi de ikke ble trodd i retten, eller fordi saken aldri kom så langt.

Men de nevner du selvsagt aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    62

  • Goliath

    40

  • favn

    10

  • Grip

    9

Mest aktive i denne tråden

Igjen - langt flere ofre enn uskyldig anklagede har nok tatt selvmord - for eksempel fordi de ikke ble trodd i retten, eller fordi saken aldri kom så langt.

Men de nevner du selvsagt aldri.

Komplett uinterresant for alle andre enn deg å måle mennekslig lidelse i prosenter og tall.

Din mangel på empati er kvalmende og motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne personen har gitt klart uttrykk for at han ikke er seksuelt tiltrukket av barn og at han aldri kunne tenke seg og gjøre noe. Han sier selv han er forferdelig glad i barna der hvor han jobber og ville aldri utsette de for noe overgrep.

Men i "din rettssal" er han funnet skyldig i pedofili - og ergo er det en sannhet vi andre må forholde oss til....?

Jeg tror du bør stikke dråpetelleren din opp et visst sted Sør - og se om det bringer deg noe nærmere den verden vi andre lever i....

PS! Jeg bare stikker hodet kjapt innpå her....

En ung mann, la oss si 17 år, er fremdeles jomfru. Han er til og med ukysset. En kveld betror en venn at han utelukkende forelsker seg i gutter....Er han homoseksuell, eller er han ikke?

Han har jo aldri PRAKTISERT det, ikke sant? Er det handlingen, eller er det følelsene, som styrer ens seksuelle legning?

Jeg ville si at denne mannen på noen og tredve år som er omtalt i hovedinnlegget, er PEDOFIL. Han forelsker seg i småbarn, sier han, og har gjort det i hele sitt liv.

Det gjør ham ikke mindre pedofil selv om han ikke har satt følelsene ut i praksis (enda..) vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett uinterresant for alle andre enn deg å måle mennekslig lidelse i prosenter og tall.

Din mangel på empati er kvalmende og motbydelig.

Forstår at du vil skifte emne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du vil skifte emne...

*Forstår at du vil skifte emne*

Forstår at du ikke vil svare.

-------------------

Selvsagt har jeg full empati med reelle offer for incest og andre seksuelle overgrep. Heldigvis har disse ett stort og solid hjelpeapparat bak seg i både offentlig og privat regi.

De mange uskyldig dømte for slike overgrep har ingenting, og må i tillegg være plaget av avstumpede personer som neglisjerer deres lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Forstår at du vil skifte emne*

Forstår at du ikke vil svare.

-------------------

Selvsagt har jeg full empati med reelle offer for incest og andre seksuelle overgrep. Heldigvis har disse ett stort og solid hjelpeapparat bak seg i både offentlig og privat regi.

De mange uskyldig dømte for slike overgrep har ingenting, og må i tillegg være plaget av avstumpede personer som neglisjerer deres lidelse.

Det var ingenting å svare på.

===

At det (i noen deler av Norge) finnes et hjelpeapparat for incest-ofre, er selvsagt ingen unnskyldning for at pedofile skal jobbe i barnehage, mer enn "en pen gravplass" er en unnskyldning for å slippe voldelige psykopater løs i et eldrehjem.

Eller mener du at det er OK at denne pedofile personen jobber i en barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ingenting å svare på.

===

At det (i noen deler av Norge) finnes et hjelpeapparat for incest-ofre, er selvsagt ingen unnskyldning for at pedofile skal jobbe i barnehage, mer enn "en pen gravplass" er en unnskyldning for å slippe voldelige psykopater løs i et eldrehjem.

Eller mener du at det er OK at denne pedofile personen jobber i en barnehage?

Spørsmålet ditt har jeg grundig besvart lenger opp. Du finner det nok i tåkeheimen din.

--------------

Nå dreide det seg om din gjentatte negslisjering av uskyldig dømte offer for halvgale hekse(les:pedofil) jegere som deg, som desverre i en periode på tidlig 90-tall også greide infisere rettsvesenet, med et utall uskyldig dømte som resultat.

Så får vi bare håpe at du med din forhåndsdømming og fjerndiagnostisering av folk (som i denne tråden) aldri kommer i nærheten av en jury.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest nedover i denne tråden her, er jeg ennå mer overbevist om at en ikke må fortelle kontroversielle hemmeligheter til andre mennesker. Stakkars jævel. Nei, hold det for deg selv, må jo moralen være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest nedover i denne tråden her, er jeg ennå mer overbevist om at en ikke må fortelle kontroversielle hemmeligheter til andre mennesker. Stakkars jævel. Nei, hold det for deg selv, må jo moralen være

Og hva er moralen i det du skriver da?

At man skal ha "hemmelige pedofile" i barnehager?

Hvis du leser hva som faktisk blir foreslått, så er det (hovedsakelig):

1) Han bør få hjelp.

2) Han bør finne seg en annen jobb, hvor det ikke er så fristende/lett for en pedofil å begå overgrep.

Det siste bør han innse selv!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet ditt har jeg grundig besvart lenger opp. Du finner det nok i tåkeheimen din.

--------------

Nå dreide det seg om din gjentatte negslisjering av uskyldig dømte offer for halvgale hekse(les:pedofil) jegere som deg, som desverre i en periode på tidlig 90-tall også greide infisere rettsvesenet, med et utall uskyldig dømte som resultat.

Så får vi bare håpe at du med din forhåndsdømming og fjerndiagnostisering av folk (som i denne tråden) aldri kommer i nærheten av en jury.

Så har du fått tråden inn på "forsvar av de pedofile/påstått pedofile" igjen...

Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er moralen i det du skriver da?

At man skal ha "hemmelige pedofile" i barnehager?

Hvis du leser hva som faktisk blir foreslått, så er det (hovedsakelig):

1) Han bør få hjelp.

2) Han bør finne seg en annen jobb, hvor det ikke er så fristende/lett for en pedofil å begå overgrep.

Det siste bør han innse selv!

Med vennlig hilsen

Visste du ikke at vi bør være hyggelige og imøtekommende med pedofile og derfor la dem jobbe i barnehagene... ja, for de er jo så glade i barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er moralen i det du skriver da?

At man skal ha "hemmelige pedofile" i barnehager?

Hvis du leser hva som faktisk blir foreslått, så er det (hovedsakelig):

1) Han bør få hjelp.

2) Han bør finne seg en annen jobb, hvor det ikke er så fristende/lett for en pedofil å begå overgrep.

Det siste bør han innse selv!

Med vennlig hilsen

Han trenger ikke hjelp. Han klarer seg tydeligvis finfint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du ikke at vi bør være hyggelige og imøtekommende med pedofile og derfor la dem jobbe i barnehagene... ja, for de er jo så glade i barn?

idiotinnlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han trenger ikke hjelp. Han klarer seg tydeligvis finfint.

Inntil den dagen han plutselig IKKE "klarer seg finfint", og begår et overgrep mot ett eller flere barn.

Barnene får deres liv ødelagt.

Og han får også kanskje en liten fengselstraff.

Så for barnenes skyld, og også for hans egen skyld, bør han ikke "ta sjansen" på at det alltid skal "gå finfint".

Akkurat som man ikke ansetter tørrlagte alkoholikere på vinmonopolet, eller kleptomane i Norges Bank.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du ikke at vi bør være hyggelige og imøtekommende med pedofile og derfor la dem jobbe i barnehagene... ja, for de er jo så glade i barn?

Det er stort sett de samme få som forsvarer de pedofile, og forsøker å få dem til å fremstå som "offerene"...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stort sett de samme få som forsvarer de pedofile, og forsøker å få dem til å fremstå som "offerene"...

Med vennlig hilsen

Det er ikke snakk om det. Altså, de fleste mennesker har en kjønnsdrift. Tilgangen til sex for enslige folk står svært sjelden i forhold til driften. De får altså ikke tilfredsstilt sine behov. Slik sett kan vi anta at alle (ihvertfall menn) som har en kjønnsdrift som potensielle voldtektsmenn. Hvorfor er det ikke slik? fordi nesten alle har en moral. Det er nok ikke mye annerledes for pedofile. Det er da ikke mannen sin feil at han har disse tankene, og når han er ærlig rundt dette og tydeligvis ikke har noen intensjoner om å leve det ut, ja, da kan vi faen ikke klandre ham for noe som helst.

... og hvordan du klarte å konkludere med at jeg forsvarer pedofile, er meg en gåte. Synes du selv det høres fornuftig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om det. Altså, de fleste mennesker har en kjønnsdrift. Tilgangen til sex for enslige folk står svært sjelden i forhold til driften. De får altså ikke tilfredsstilt sine behov. Slik sett kan vi anta at alle (ihvertfall menn) som har en kjønnsdrift som potensielle voldtektsmenn. Hvorfor er det ikke slik? fordi nesten alle har en moral. Det er nok ikke mye annerledes for pedofile. Det er da ikke mannen sin feil at han har disse tankene, og når han er ærlig rundt dette og tydeligvis ikke har noen intensjoner om å leve det ut, ja, da kan vi faen ikke klandre ham for noe som helst.

... og hvordan du klarte å konkludere med at jeg forsvarer pedofile, er meg en gåte. Synes du selv det høres fornuftig ut?

Jeg er enig at det må være lov å ha hvilke tanker og fantasier som helst. Men i dette tilfellet er det påfallende at en person som sier han forelsker seg i barn jobber i en barnehage. Hvem man forelsker seg i sier noe om seksuell legning, og har man en pedofil legning, bør man selvsagt ikke jobbe i barnehage. Det er ikke normalt at voksne mennesker er seksuelt tiltrukket av barn, og selv om denne personen aldri skulle komme til å forgripe seg på barn i juridisk forstand, så vil det unormale i hans legning kunne påvirke omgangen med barna. F.eks. kan han komme til å seksualisere relasjonene til barna han omgås (dette kan gå på subtile ting som blikk o.l.), eller han kan bli overengasjert i barna. Kanskje slår det motsatt ut, at han blir gjerrig med trøst og fysisk kontakt av frykt for å trå over grenser. I begge tilfeller vil dette være potensielt uheldig for barna han omgås.

At han ikke har innsikt nok til å trekke denne konklusjonen og slutte i jobben, er i seg selv urovekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at andre her skriver at man ikke må forhåndsdømme en mann som bare har pedofile tanker, men som aldri har gjort noe med dem.

Sorry, men jeg hadde ALDRI tatt sjansen på at den mannen skulle omgås min datter som barnevakt eller barnehageonkel. Ok, så er det kanskje mindre enn 1% sjanse for at han skulle realisere drømmene sine. Men det er 1% for mye for min del.

Man bør ikke jobbe i en barnehage, om man "forelsker" seg i barn på en seksuell måte!

Jeg snakker ikke om at mannen skal straffes, forfølges eller plages på noen som helst måte. Jeg mener bare at han ikke bør jobbe i "godtebutikken"...

Dere som synes det er helt ok at han fortsatt jobber i barnehage, fordi han bare har tanker, og ikke har gjort noe - hadde dere følt at det var trygt å brukt ham som barnevakt for barna deres???

Beklager, når det kommer til min datter tar jeg ingen slike sjanser!

Forøvrig synes jeg ikke at mannen skal anmeldes til verken politi eller arbeidsgiver. Men at noen burde få ham til å forstå at han jobber på feil sted, er det ingen tvil om!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller selvsagt en rolle hva han legger i det å være forelsket. Noen "forelsker" seg jo også i en ny bil, en sofa etc.

Kanskje brukte han begrepet mer som amerikanerne gjør?

Det lurer jeg på også. Jeg ivlle ikke uten videre gått ut fra at denne personen var pedofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om det. Altså, de fleste mennesker har en kjønnsdrift. Tilgangen til sex for enslige folk står svært sjelden i forhold til driften. De får altså ikke tilfredsstilt sine behov. Slik sett kan vi anta at alle (ihvertfall menn) som har en kjønnsdrift som potensielle voldtektsmenn. Hvorfor er det ikke slik? fordi nesten alle har en moral. Det er nok ikke mye annerledes for pedofile. Det er da ikke mannen sin feil at han har disse tankene, og når han er ærlig rundt dette og tydeligvis ikke har noen intensjoner om å leve det ut, ja, da kan vi faen ikke klandre ham for noe som helst.

... og hvordan du klarte å konkludere med at jeg forsvarer pedofile, er meg en gåte. Synes du selv det høres fornuftig ut?

For det første, en mann som "forelsker" seg i, og blir "tiltrukket av", barn ER åpenbart pedofil - uavhengig av om han har forgrepet seg eller ei.

Det er ikke snakk om å anmelde fyren, men å få ham til å forstå at barnehage ikke er en egnet arbeidsplass for ham (med tanke på barnene, men også for hans EGEN del (hvis han ikke vil risikere at han én dag faller for fristelsen)).

Dette er like åpenbart som at en tørrlagt alkoholiker ikke bør jobbe på vinmonopolet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...