Gå til innhold

pedofil venn


Gjest fortviletjente

Anbefalte innlegg

Janei, uvisst hvorfor... men 'hun' og 'henne' faller ikke lett over mine lepper i denne forbindelsen. Det er og blir en verden av 'hanner' - på tvers av tradisjonen, jeg vet det.

Ja, det føles helt pussig å bruke "henne", i alle fall på den tangloppa som jeg har, med en 2-liters, 16 ventilers potent jævel på hekken. På større seilskuter, sjekter (eller hva det heter) faller det mer naturlig.

Jeg tror jeg går tilbake til hankjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    62

  • Goliath

    40

  • favn

    10

  • Grip

    9

Mest aktive i denne tråden

Ja, det føles helt pussig å bruke "henne", i alle fall på den tangloppa som jeg har, med en 2-liters, 16 ventilers potent jævel på hekken. På større seilskuter, sjekter (eller hva det heter) faller det mer naturlig.

Jeg tror jeg går tilbake til hankjønn.

Skøyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosk, lær deg å les før du skriver flere løgner. jeg har ikke gravd frem noen link, og var ikke den første som bragte det på bane her.

Noke et bevis på at du ljuger så det renner av deg, og "tar sjansen" på at det ikke blir oppdaget !

----------------------

Registrerer med avsky den nedlatende måte du omtaler et stort antall frikjente og renvaskede personer som"mistent pedofile" på TROSS av at du kjenner sannheten.

Det reiser spørsmålet om ikke DU er langt mer avstumpet enn de fleste pedofile.

Så er du tilbake som forsvarer av folk som er anklaget for pedofili.

Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er enige i at en barnehage ikke er særlig egnet som arbeidsplass for pedofile.

Men det blir for mye svart/hvitt hos deg sør, og tråden viser at du har utviklede talenter for hekseprosesser.

Hei,

Jeg har foreslått følgende:

1) Hun forsøker å overtale sin pedofile venn til å få hjelp.

2) Hun forsøker å overtale sin pedofile venn til å finne en annen jobb enn i en barnehage - for barnenes skyld, og for hans egen skyld.

Kan du forklare meg hvilke av disse som er "heksejakt"? Sikter du til (1) eller (2)?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er du tilbake som forsvarer av folk som er anklaget for pedofili.

Igjen.

Slutt og ro deg vekk. Du sitter fortsatt og mer enn hentyder at de renvaskede allikevel er skyldige. De er jo tross alt "påstått pedofile" som du selv utrykker det.

Er det ikke nok for deg at disse har sittet inne i flere titalls år usyldig?

For en fanatiker som deg er det tydligvis ikke så, og de bør hånes litt ektra i ettertid også.

Det er meg en gåte hvordan en person kan få blitt så nedrig simpel som deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verken sagt at han skulle henges ut eller straffes.

Jeg har påpekt at barnehageansatt ikke er en egnet stilling for en pedofil, selv om du tilsynelatende synes at det er OK.

"Jeg har påpekt at barnehageansatt ikke er en egnet stilling for en pedofil, selv om du tilsynelatende synes at det er OK."

Nå fabler du fælt Sør. Jeg har gjentatte ganger i denne tråden hevdet at det IKKE er OK at pedofile jobber i en barnehage.

Er det vanskelig for deg å forstå enkel norsk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev ikke at du var min eks-kjæreste.

Jeg skrev at det du "lovet" at du skulle gjøre, var å "forfølge" meg.

Akkurat som en del gærninger forfølger deres eks-kjærester.

Utrolig hva du klarer å få ut av dine fortolkninger av det som skrives på DOL Sør.

Mulig du kunne gjort det bra som eventyrforfatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bortforklaring, Goliath.

En person som "forelsker" seg og er "tiltrukket" av barn, blir ikke mindre pedofil selv om du forsøker å skifte emne.

Du er usedvanlig flink til å diagnostisere andre her på DOL Sør - og bastant hevde at dine "diagnoser" er den hele og fulle sannhet.

Du minner meg litt om noen psykologer jeg kjenner til som jobber med barnevernsaker.....og noen andre som jobber med harde kriminelle.

Det dere alle har til felles er at dere aldri behøver å stå til ansvar for de diagnoser dere gir andre mennesker - uansett vilke følger det får for andre, og uansett hvor tynt grunnlaget for diagnosen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe at mannen har hatt det bedre enn alle de incest-ofrene som ikke ble trodd i retten.

Og nei, det ene rettferdiggjør ikke det andre, men det er *påfallende* hvordan du kommer trekkende med noen som har blitt frikjent, men jeg har aldri sett deg ta "parti" med et incest-offer.

Med deg er det bare "stakkars han som ble anklaget".

===

Og det samme skjer i dette tilfellet - istedet for å si deg enig i at "barnehage er ikke et egnet sted for pedofile ansatte" (og han bør si opp selv) - så kommer du med din vanlige dose med irrelevant svada.

Jeg har gjentatte ganger i denne tråden hevdet at barnehage ikke er et egnet sted for pedofile Sør.

Og resten av det du skriver i forrige innlegg er akkurat like fullt av løgn og svada.

Morsom man egentlig du Sør - som juger så det renner av deg, og som ikke samtidig klarer å se hvor lett det kan dokumenteres/leses av "alle andre".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - langt flere ofre enn uskyldig anklagede har nok tatt selvmord - for eksempel fordi de ikke ble trodd i retten, eller fordi saken aldri kom så langt.

Men de nevner du selvsagt aldri.

Og det samme argument skal kunne benyttes overfor f.eks kriminelle invandrere og deres ofre også...?

Du mener at det er greit å stigmatisere noen mennesker (og "ofre" de), siden det vil kunne spare et antall fremtidige uskyldige ofre?

Jeg trodde det var fullstendig i mot hva du egentlig står for jeg Sør.

Eller gjelder bare prinsippene dine de menneskene som du synes er "verd det"?

Egenbtlig er det kvalmende å se hvor selektiv du er når det gjelder de prinsipper du påstår du brenner for.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Jeg bare stikker hodet kjapt innpå her....

En ung mann, la oss si 17 år, er fremdeles jomfru. Han er til og med ukysset. En kveld betror en venn at han utelukkende forelsker seg i gutter....Er han homoseksuell, eller er han ikke?

Han har jo aldri PRAKTISERT det, ikke sant? Er det handlingen, eller er det følelsene, som styrer ens seksuelle legning?

Jeg ville si at denne mannen på noen og tredve år som er omtalt i hovedinnlegget, er PEDOFIL. Han forelsker seg i småbarn, sier han, og har gjort det i hele sitt liv.

Det gjør ham ikke mindre pedofil selv om han ikke har satt følelsene ut i praksis (enda..) vel???

Mitt poeng er at det en person ved en anledning har uttalt i fylla ikke bør være det man legger mest vekt på - hvis det faktisk er noe som kan ødelegge denne personens liv, og det samtidig ikke er noe annet i mannens tidligere oppførsel eller væremåte som tyder på at han utgjør en fare for noen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har påpekt at barnehageansatt ikke er en egnet stilling for en pedofil, selv om du tilsynelatende synes at det er OK."

Nå fabler du fælt Sør. Jeg har gjentatte ganger i denne tråden hevdet at det IKKE er OK at pedofile jobber i en barnehage.

Er det vanskelig for deg å forstå enkel norsk...?

Så hva er problemet med at jeg skriver at hun bør forsøke å overtale ham til å få proff hjelp, samt overtale ham til å finne seg en annen jobb?

Hvilken av disse er det du er sånn imot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er usedvanlig flink til å diagnostisere andre her på DOL Sør - og bastant hevde at dine "diagnoser" er den hele og fulle sannhet.

Du minner meg litt om noen psykologer jeg kjenner til som jobber med barnevernsaker.....og noen andre som jobber med harde kriminelle.

Det dere alle har til felles er at dere aldri behøver å stå til ansvar for de diagnoser dere gir andre mennesker - uansett vilke følger det får for andre, og uansett hvor tynt grunnlaget for diagnosen var.

Hva det "minner" deg om er irrelevant, og er bare forsøk på å skifte tema.

En person som "forelsker" seg i barn bør ikke jobbe i barnehage, det bør selv du forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjentatte ganger i denne tråden hevdet at barnehage ikke er et egnet sted for pedofile Sør.

Og resten av det du skriver i forrige innlegg er akkurat like fullt av løgn og svada.

Morsom man egentlig du Sør - som juger så det renner av deg, og som ikke samtidig klarer å se hvor lett det kan dokumenteres/leses av "alle andre".....

Nei - du har gjentatte ganger hevdet at mannen (kanskje) ikke er pedofil, og en masse svada.

Faktum er at han bør overtales til ikke å jobbe i en barnehage, enten du liker det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det samme argument skal kunne benyttes overfor f.eks kriminelle invandrere og deres ofre også...?

Du mener at det er greit å stigmatisere noen mennesker (og "ofre" de), siden det vil kunne spare et antall fremtidige uskyldige ofre?

Jeg trodde det var fullstendig i mot hva du egentlig står for jeg Sør.

Eller gjelder bare prinsippene dine de menneskene som du synes er "verd det"?

Egenbtlig er det kvalmende å se hvor selektiv du er når det gjelder de prinsipper du påstår du brenner for.....

Man blir langt kvalmere av dine "forklaringer" om at hans pedofili nok bare er fyllerøre.

Dette er et *individ* som har innrømmet at han er pedofil. Vi snakker ikke om en gruppe, men om et individ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir langt kvalmere av dine "forklaringer" om at hans pedofili nok bare er fyllerøre.

Dette er et *individ* som har innrømmet at han er pedofil. Vi snakker ikke om en gruppe, men om et individ.

Det står klart og tydelig i hovedinlegget at det var snakk om fyllesnakk som vedkommende ikke ville bekjenne seg når hue hadde klarnet og rusen gått vekk.

Har du for vane å fjerndiagnostisere folks seksuelle legning, behandlingsopplegg, og innerste tanker ut ifra tredjehåndsinformasjon avgitt i fylla ?

Eller gjelder særlige regler for angivelig pedofile også på dette område ? slik som den rettslige besyttelsen du har tatt til orde for å ta fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står klart og tydelig i hovedinlegget at det var snakk om fyllesnakk som vedkommende ikke ville bekjenne seg når hue hadde klarnet og rusen gått vekk.

Har du for vane å fjerndiagnostisere folks seksuelle legning, behandlingsopplegg, og innerste tanker ut ifra tredjehåndsinformasjon avgitt i fylla ?

Eller gjelder særlige regler for angivelig pedofile også på dette område ? slik som den rettslige besyttelsen du har tatt til orde for å ta fra dem.

Igjen forsvarer du pedofile.

Mener du at folk som blir "forelsket" i barn, og som er "tiltrukket" av barn, bør jobbe i en barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen forsvarer du pedofile.

Mener du at folk som blir "forelsket" i barn, og som er "tiltrukket" av barn, bør jobbe i en barnehage?

Nei, det er en uheldig kombinasjon.

Så kan du svare på mitt spørsmål om den "pedofile" mannen din, fyllerøret hans og din fjerndioagnostisering av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er en uheldig kombinasjon.

Så kan du svare på mitt spørsmål om den "pedofile" mannen din, fyllerøret hans og din fjerndioagnostisering av folk.

Jeg har besvart personen som skrev inn med:

1) Vedkommende bør søke proff hjelp.

2) Forfatteren bør overtale vedkommende til å forstå at en barnehage ikke er et egnet arbeidsplass, og at han bør finne seg en annen jobb. Først og fremst for å redusere risikoen for barnene, men også for hans egen del.

Konkret, hvilke av disse to punktene er du uenig i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har besvart personen som skrev inn med:

1) Vedkommende bør søke proff hjelp.

2) Forfatteren bør overtale vedkommende til å forstå at en barnehage ikke er et egnet arbeidsplass, og at han bør finne seg en annen jobb. Først og fremst for å redusere risikoen for barnene, men også for hans egen del.

Konkret, hvilke av disse to punktene er du uenig i?

Begge to. Da jeg i motsetning til deg tar fyllepreik for hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...